کد خبر: ۵۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
سرمایه گذاری دیوانه وار در بیت کوین
تجارت آنلاین: مایکل فلین دروغگویی به پلیس فدرال را پذیرفت ، فشار اتحادیه اروپا به بریتانیا، تصویب طرح مالیاتی ترامپ در مجلس سنا و سرمایه گذاری دیوانه وار در بیت کوین از جمله تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*مایکل فلین دروغگویی به پلیس فدرال را پذیرفت -  نیویورک تایمز
مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا دروغگویی به ماموران پلیس فدرال ایالات متحده در مورد تماس با مقام های روسیه را پذیرفت. بسیاری معتقدند پرونده فلین ضربه سختی به دولت ترامپ وارد خواهد کرد. تا کنون هشت نفر از کمپین ترامپ از جمله پسر بزرگ و داماد وی متهم به برقراری رابطه با مقامات روسیه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*فشار اتحادیه اروپا به بریتانیا – گاردین
بروکسل ممکن است علاوه بر دریافت غرامت ازانگلیس ، در بخش تجاری نیز برخی از کالاهای وارداتی انگلیس را شامل پرداخت جریمه کند. این بند "جریمه" در توافق میان انگلیس و اتحادیه اروپا در زمینه آینده تجاری این کشور در اروپا پس از برگزیت اضافه خواهد شد که تعرفه های گمرکی سنگینی بر کالاهای انگلیسی اعمال می شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تصویب طرح مالیاتی ترامپ در مجلس سنا – وال استریت ژورنال
نمایندگان جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا با تصویب طرح مالیاتی دولت ترامپ، گامی بزرگ در کاهش قابل توجه مالیات برای شرکت های بزرگ و ثروتمندان را برداشت.  این بزرگ‌ترین تغییر در سیستم مالیاتی آمریکا از زمان ریاست‌جمهوری رونالد ریگان به این سو است. تائید آن در حالی صورت گرفت که یک کمیته سنا هشدار داده بود تغییر در سیستم مالیاتی یک تریلیون دلار به کسری بودجه فعلی آمریکا می‌افزاید.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*سرمایه گذاری دیوانه وار در بیت کوین – فایننشال تایمز
سرمایه گذاری در بازار بیت کوین واحد پولی دیجیتال نشانگر  دوران جدید دروغین است. بیت کوین باعث جلب توجه افرادی شده که به سازمان ها و موسسات اعتماد ندارند و یا به دنبال پولدار شدن سریع هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار