کد خبر: ۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی در هشت ماه امسال 53 درصد رشد داشته است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در هشت ماه امسال تعداد مجوزهای سرمایه‌گذاری صادره از سوی معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 53 درصدی همراه بود.
 
در این مدت تعداد 26 مجوز سرمایه‌گذاری صادر شد در حالی که طی فروردین تا پایان آبان ماه سال 92 تعداد 17 فقره مجوز سرمایه‌گذاری صادر شده بود.
 
حجم سرمایه‌گذاری اظهار شده از سوی سرمایه‌گذاران در سال 93 نسبت به همین مدت در سال گذشته بیش از 20 درصد رشد داشته است.
 
سرمایه اظهار شده برای شرکت‌های مذکور در هشت ماه سال جاری حدود 4 هزار و 746 میلیارد ریال بوده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم بالغ بر 3 هزار و 947 میلیارد ریال بوده است.
 
از تعداد 26 مجوز سرمایه‌گذاری صادره از سوی معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعداد 15 فقره در حوزه صنعتی و 11 شرکت نیز در زمینه بازرگانی مشغول به فعالیت هستند.
 
سازمان منطقه آزاد انزلی بسترهای لازم را برای بهبود فضای کسب و کار در محدوده این منطقه از طریق فعال‌سازی بورس کالا در این منطقه، اجرای مصوبه کالای همراه مسافر، خلق مزیت، اعمال مزایا و معافیت‌های قانونی برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، ثبت شرکت در یک‌روز کاری، فعال سازی پروژه‌های راکد عمرانی و تلاش برای راه‌اندازی کریدور شمال‌ـ جنوب و کریدور چین‌ـ اکتائو‌ـ‌بندرانزلی را انجام داده است.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار