کد خبر: ۵۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
دکتر فرحی مدیر عامل پست بانک ایران در دومین روز گردهمایی مدیران، کارشناسان اعتباری و امور باجه های پست بانک ایران گفت: حضور باجه های این بانک در روستاها و آشنایی مسئولان آن با امکانات و استعدادهای کارآفرینی، زمینه های لازم برای کمک به اجرای برنامه های اشتغالزایی دولت توسط این بانک را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه درحضور معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و معاون وزیر جهاد کشاورزی، اخذ مجوز باجه های بانکی از بانک مرکزی و صدور کارت اعتباری روستایی را زمینه خدمت رسانی مطلوبتر به روستاییان دانست.
فرحی ضمن اشاره به عاملیت این بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی اظهار داشت: مدیران و روسای شعب این بانک در سطح استان ها برای پرداخت تسهیلات به طرح های دارای توجیه اقتصادی و کمک مالی به رونق اشتغالزائی در مناطق روستایی و محروم از محل منابع صندوق توسعه ملی آمادگی کامل دارند.
وی افزود: نصب 1000 دستگاه خودپرداز(ATM) پست بانک ایران در روستاها نقش مهمی در رفاه و امنیت زندگی روستاییان کشور داشته است.
فرحی در پایان از حضور مسئولان ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گردهمائی مذکور تقدیر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: