کد خبر: ۵۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
استعفای مجری انگلیسی به دلیل دریافت پاداش بالا
تجارت آنلاین: لغو قانون "بي‌طرفي اينترنت" در آمريکا، دیدار مون از چین در بحران شبه جزیره کره، استعفای مجری مسکن ساز انگلیس به دلیل دریافت پاداش بالا و آخرین مبارزه آنگلا مرکل از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های مهم جهان هستند.
*لغو قانون "بي‌طرفي اينترنت" در آمريکا - وال استريت ژورنال
کميسيون ارتباطات آمريکا قانون موسوم به "بي‌طرفي اينترنت" را لغو کرد. قانون "بي طرفي اينترنت" يکي از قوانين مهم دولت اوباما بود که ارائه‌دهندگان خدمات اينترنتي بايد با همه اطلاعاتي که از خطوطشان منتقل مي‌شود بي‌طرفانه برخورد کنند و نبايد بنا به محتوا، کاربر، وبسايت و يا شکل اتصال به اينترنت، در انتقال بخش‌هاي مختلف اطلاعات تبعيض قايل شوند با لغو اين اصل ارائه‌دهندگان خدمات اينترنتي مي‌توانند دسترسي به برخي سايت‌ها را سريعتر کنند. اتحاديه آزادي‌هاي مدني آمريکا نيز گفته شکايتي عليه کميسيون مطرح خواهد کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

* دیدار مون از چین در بحران شبه جزیره کره – چاینا دیلی
سفر مون جائه اين به چین فرصتی برای بحث درباره بحران شبه جزیره کره با شی جین پینگ و حل تنش های ایجاد شده است.کارشناسان معتقدند اولین سفر مون به چین که تحت سایه مانورهای نظامی آمریکا در منطقه صورت گرفته نشانه نیاز به گفتگو غیرمستقیم با کره شمالی از طریق مقامات پکن است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*استعفای مجری مسکن ساز انگلیس به دلیل دریافت پاداش بالا– گاردین
نیکولاس وریگلی ریاست شرکت مسکن ساز پرسیمون تحت قرارداد وزارت مسکن انگلیس به دلیل دریافت پاداش 100 میلیون پوندی استعفا داد و متهم به سواستفاده از پول مالیات دهندگان شده است. این میزان پاداش با انتقاد سیاستمداران ، خیریه ها و کارشناسان مدیریتی قرارگرفته است. این شرکت مسکن ساز یارانه دریافتی اش براساس پول مالیات دهندگان بوده و یکی از پیمانکاران اصلی دولتی است که باعث افزایش قیمت مسکن شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*آخرین مبارزه آنگلا مرکل – لوفیگارو
درحالیکه بحث درباره تشکیل دولت ائتلافی میان حزب دموکرات مسیحی و سوسیالیست آلمان ادامه دارد. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به نظر دربرابر رقبای خود ضعیف شده است که خود را آماده جایگزینی وی  می کنند. پس از توافق معروف به جامایکا بین احزاب سبز و دموکرات های آزاد آخرین فرصت مرکل برای بقا تشکیل دولتی باثبات است.
 مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار