کد خبر: ۵۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
هفدهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد استان یزد در سالن کنفرانس اداره مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین پیرو سلسله مجامع برگزار شده توسط معاونت نظارتی بانک قوامین ، هفدهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع عملکرد استان یزد برگزار گردید.
این گزارش حاکی است در این مجمع که به ریاست مقام محترم مدیرعامل ، قائم مقام محترم مدیرعامل ، معاونین و برخی مدیران ادارات مرکزی برگزار شد مدیر کل استان یزد به همراه مدیر نظارتی - مدیر مالی و مدیر طرح و برنامه در آن حاضر و گزارش کامل از وضعیت استان ، وضعیت اقتصادی استان و عملکرد بانک در زمینه های مختلف ارائه کرد. سپس نحوی رئیس اداره حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک گزارشی از نظارت ستادی انجام گرفته در هفته ی قبل ارائه و در این مرحله مدیر کل استان از عملکرد استان دفاع کرده و در برخی موارد نیز مشکلات و موانع را جهت کسب تکلیف عنوان کرد.
بنابراین گزارش در بخش ارائه ی مجمع که توسط رضائی ، رئیس اداره بازرسی ، پیشگیری و رسیدگی به شکایات در قالب پاورپوینت ارائه گردید ، دکتر تقی نتاج اهم موارد کنترلی ارائه شده را بررسی و ضمن مطالبه توضیح از مدیر کل استان در برخی از بندها نیز راهکار و تدابیر مناسب را ایراد فرمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: