کد خبر: ۵۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه؛
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان از رشد ۲ هزار و ۲۴۰ تومانی ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار، افزایش ۱۱ هزار تومانی قیمت سکه بهار آزادی و افزایش ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومانی قیمت سکه طرح امامی بوده است.
گرمی بازار طلا و سکه در روز‌های نخست زمستان
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان از رشد ۲ هزار و ۲۴۰ تومانی ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار، افزایش ۱۱ هزار تومانی قیمت سکه بهار آزادی و افزایش ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومانی قیمت سکه طرح امامی بوده است.
بررسی هفتگی قیمت طلا نشان دهنده رشد قیمت این فلز گران بها در بازارهای داخلی بوده است.
هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته را با قیمت ۱۲۹ هزار و ۵۳۸ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با رشد قیمت به رقم ۱۲۹ هزار و ۶۵۴ تومان رسید، طلا با حفظ شیب صعودی خود در سومین روز از هفته به رقم ۱۲۹ هزار و ۸۱۵ تومان و در روز سه شنبه به رقم ۱۳۰ هزار و ۲۷۷ تومان رسید.
در روز پایانی هفته با تند شدن شیب رشد قیمت طلا در رقم‌های ۱۳۱ هزار و ۶۲ تومان و ۱۳۱ هزار و ۷۷۸ تومان معامله شد.
اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش ۲ هزار و ۲۴۰ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.
 سکه امامی طی هفته گذشته رفتاری مشابه طلا ۱۸ عیار داشت به گونه‌ای که اوایل هفته با شیب آرام و از اواسط تا آخرین روز هفته گذشته را با رشد قیمتی قابل توجه پشت سر گذاشت.
این سکه در ابتدا هفته به ارزش یک میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و در روز دوم با رشد قیمت به رقم یک میلیون و ۳۹۶ هزار تومان رسید، در سومین روز با ادامه رشد قیمت در رقم یک میلیون و ۳۹۶ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد.
پس از آن روند افزایش قیمت شدیدتر شد و به رقم یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسید، در روز چهارشنبه به قیمت یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد و در نهایت هفته را با قیمت یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان به پایان رساند.
اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده افزایش ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومانی قیمت سکه امامی بوده است.
 سکه بهار آزادی بر خلاف هفته‌های گذشته که تنها در دو روز قیمت گذاری می‌شدند، زمستان با قدرت در بازار حاضر شد و در تمام شش روز کاری در بازار معاملات قیمت گذاری شد.
این سکه هفته را با قیمت یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان آغاز کرد، با افت قیمت در دومین روز از هفته به رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان رسید، پس از آن تا پایان هفته روند صعودی به خود گرفت به گونه‌ای که در روز دوشنبه در رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار تومان، سه شنبه یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، چهارشنبه یک میلیون و ۳۷۶ هزار تومان و در آخرین روز از هفته در رقم یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان خرید و فروش شد.
اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان از افزایش ۱۱ هزار تومانی سکه بهار آزادی داشته است.
 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: