کد خبر: ۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی تصمیمات و جزییات نشست مدیران عامل بانک‌ها و مدیران بخش‌های حقوقی و اعتباری را تشریح کرد.
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی: نتایج نشست جدید مدیران عامل بانک‌های خصوصی

محمدرضا جمشیدی در گفتگو با ایبِنا از جلسه شورای عالی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در روز گذشته با حضور مدیران عامل بانک ها، تعدادی از اعضاء هیات مدیره و نیز مدیران بخش های حقوقی و اعتباری خبر داد.
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهارداشت: در این جلسه به مسائل مرتبط با بانک ها و موسسات عضو از جمله چگونگی امکان ورود سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات به منظور نظارت و گزارش‌گیری از بانک های خصوصی پرداخته شد. همچنین درباره مفاد بخشنامه بانک مرکزی در منع ارائه هرگونه خدمات به شرکت های سرمایه گذاری با درآمدهای ثابت تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.
وی ادامه داد: این جلسه همچنین با حضور سیدمحمد هاشمی مقدم معاون سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور و حامد واعظی مدیرکل نظارت بر اجرای اسناد رسمی این سازمان در جهت تببین مسائل و چگونگی رفع مشکلات بانک ها در اجرای اسناد لازم الاجراء برگزار شد.
جمشیدی افزود: از سویی مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز از دیگر مهمانان این جلسه بود که درباره چگونگی تامین مالی صنایع کوچک توسط بانک ها مطالبی بیان کرد و پیشنهادات بانک ها به منظور تسهیل و افزایش کمک‌های آنان به این صنایع را مورد تایید قرار داد. از اینرو توافق شد، زمینه‌های لازم برای اعطای تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط و افزایش اشتغال در اقصی نقاط کشور از طریق اینگونه مشاغل فراهم آید.
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی خاطرنشان کرد: از سویی دیگر در این جلسه کوروش پرویزیان، رییس کانون بانک ها نیز با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع کوچک و متوسط و کسب و کارهای خُرد از کمیت و کیفیت تسهیلات اعطایی اعضای کانون به این گروه از صنایع توضیحات لازم را ارائه و از اعضاء درخواست کرد تا آمار تسهیلات اعطایی خود را به صنایع مزبور به صورت جداگانه در اختیار کانون قرار دهند تا اطلاع رسانی لازم به عمل آید. همچنین مقرر شد کارگروه مشترکی با این سازمان برای افزایش همکاری های طرفین تشکیل شود.
وی تاکید کرد: همچنین در این جلسه در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه و تایید اولویت تامین مالی واحدهای کوچک و متوسط صحبت شد و قرار است هر چه زودتر نسبت به دریافت نقشه‌های ساختمانی و مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی اسلام آباد غرب اقدامات لازم به عمل آید. از سویی، به دنبال اعلام آمادگی این دانشگاه، پیگیری های لازم برای ادامه این طرح براساس توافقات اولیه از وزارت بهداشت صورت گیرد.






پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب
علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران پيامي صادر كرد.
در اين پيام آمده است:
انقلاب بزرگ اسلامي ايران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود ، حركتي سرنوشت ساز كه بر اساس تعاليم الهي ، رهبري امام خميني (ره) و رشادت ها ، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت كه با ایثار خون خود توانست سبب بارور شدن ارزش هاي معنوي و فرهنگ متعالي اسلام شود.
فجر انقلاب به ما آموخت با وحدت و اعتصام به «حبل الله » مي توان بر هر قدرتي پيروز گشت . چنانچه انقلاب اسلامي در سايه ايثار مردمانش طي چهار دهه توانست در برابر كينه توزي ها و دشمني هاي همچون جنگ تحميلي، تحريم و ديگر توطئه هاي بين المللي ايستادگي كرده و سرفراز باقي بماند .
از سوی دیگر با وحدت، همراهی و همدلی مردم و مسئولین دیدیم که چگونه دیوارهای تحریم های ظالمانه فروریخت و امروز با گذشت دو سال از اجرايي شدن برجام ، فضاي بين الملل حقانيت ايران را پذيرفته و كشورمان توانسته است با بهره گيري از فضاي به وجود آمده به موفقيت هاي زيادي دست يابد.
بانك صنعت و معدن نيز به عنوان يك بانك توسعه اي ، درطول 40 سال از تاريخ انقلاب شكوهمند اسلامي همراه با توليد كنندگان و كار آفرينان كشورو با عزمي جدي و اراده اي قوي و محكم در مسير پيشرفت و توسعه گام برداشته و با تامين مالي طرح هاي صنعتي ، اشتغالزائي و انجام مسئوليت هاي اجتماعي رسالت خود را در قبال منافع ملي به انجام رسانده است .در واقع امروز در جاي جاي ايران اسلامي نقش اين بانك در توسعه و اشتغال كاملا مشهود و گويا است كه اين اقدام مهم جز در سايه تلاش شما همكاران عزيز ميسر نمي شد .
اينجانب ضمن گراميداشت اين ايام مبارك ، اميدوارم هر روز بيش از پيش منسجم تر شاهد تبلور آرمانهاي انقلاب در عرصه هاي داخلي و حضور قدرتمند در اقتصاد بين الملل و دستيابي به موفقيت هاي پايدار در عرصه تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي باشيم.




تبریک مدیرعامل بانک گردشگری به مناسبت دهه فجر
مدیرعامل بانک گردشگری، در پیامی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این پیام آمده است: ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است. این روزهای ماندگار در تاریخ را تبریک عرض می کنم و امیدوارم ایران اسلامی با عبور از تمامی دشواری ها و مشکلات، به جایگاه رفیعی که شایسته و درخور ظرفیت ها و توانمندی های ملت عزیز ایران است برسد و به ویژه در عرصه مهم و حیاتی اقتصاد که کلید توسعه در سایر حوزه ها است با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی و تمام دلسوزان و صاحب نظران، بتواند گام های بزرگی در مسیر رشد و تعالی بردارد. 
بی گمان بانک گردشگری نیز دوشادوش آحاد مردم، همراه و یاور رسیدن به آرمان هایی است که فریاد مشترک مردم ایران در بهمن ۵۷ بودند.




نام:
ایمیل:
* نظر: