کد خبر: ۵۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی ایران در مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: دوره جدید مدیریتی منطقه آزاد ارس با توسعه بیشتری همراه خواهد بود.
دوره جدید مدیریتی منطقه آزاد ارس با توسعه بیشتری همراه خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از فرینا، مرتضی بانک در این مراسم تاکید کرد: دوره خوب و کارآمدی در 4 سال دوره مدیریتی محسن خادم عرب باغی شاهد بودیم. 
وی افزود: بدون شک مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس نیز تلاش بیشتری برای رونق و توسعه منطقه آزاد ارس انجام خواهد داد.
مرتضی بانک خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری در این زمینه بسیار مهم است و ادامه این همدلی کمک موثری برای توسعه منطقه آزاد ارس خواهد بود. 
وی در زمینه اهمیت اجرای کامل قوانین مرتبط با مناطق آزاد کشور، تاکید کرد: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ایران تلاش دارد تا قانون اداره مناطق آزاد به شکل موثری اجرا شود و دولت نیز با قدرت از این مناطق حمایت می کند.
مشاور رئیس جمهور، در ادامه با تاکید بر لزوم سهم ارس از بازار ترکیه و روسیه گفت: دست یابی به بازارهای بزرگ روسیه و ترکیه می تواند منطقه آزاد ارس را با شتاب حداکثری توسعه ای همراه کند. 
بانک در پایان، عنوان کرد: تاسیس پنجره واحد خدمات به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی همانند احداث جاده و فرودگاه یکی از اقدام های زیربنایی است که امیدواریم برای اولین بار در ارس شاهد راه اندازی این سیستم و اتمام بروکراسی اداری باشیم. 
مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور برخی از مسئولان کشور، استان و منطقه و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و در این مراسم ضمن اعطای حکم محسن نریمان، از مدیرعامل سابق و سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس نیز تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: