کد خبر: ۵۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
از نگرانی بزرگ دنیای کشاورزی تا لغو سفر رئیس جمهور مکزیک به آمریکا؛
تجارت آنلاین: قطع همکاری شرکت های آمریکایی با انجمن ملی سلاح آمریکا، یادداشت نمایندگان دموکرات در دفاع از اف بی آی، لغو سفر رئیس جمهور مکزیک به آمریکا پس از بحث درباره دیوار مرزی و نگرانی بزرگ دنیای کشاورزی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های انگلیسی زبان دنیا است.
*قطع همکاری شرکت های آمریکایی با انجمن ملی سلاح آمریکا – فایننشال تایمز
به دنبال کشته شدن 17 دانش آموز در مدرسه ای در فلوریدا با یک تفنگ اتوماتیک انجمن ملی سلاح آمریکا با انتقادات فرآوانی روبرو شده است. شرکت هواپیمایی دلتا و یونایتد ،شرکت‌های کرایه اتوموبیل هرتز و اینترپرایز ، شرکت‌های بیمه متلایف ، چاب و شرکت امنیت انفورماتیک سمانتک به علت انتقاداتی که در شبکه‌های اجتماعی از سیاست‌های آن‌ها شده است، دیگر مایل نیستند با لابی بزرگ "انجمن ملی سلاح آمریکا" در ارتباط باشند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*یادداشت نمایندگان دموکرات در دفاع از اف بی آی – نیویورک تایمز
نمایندگان دموکرات آمریکا در دفاع از تحقیقات پلیس فدرال یادداشتی را منتشر کردند.کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا یادداشت اعضای دموکرات خود در رد اتهام سیاسی‎کاری پلیس فدرال (اف‌بی‌آی) علیه ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را منتشر کرده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*لغو سفر رئیس جمهور مکزیک به آمریکا پس از بحث درباره دیوار مرزی – واشنگتن پست

انریکه پنانیتو رئیس جمهور مکزیک اولین سفر خود به کاخ سفید را به دلیل سخنان تند دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره ساخت دیوار مرزی بین دو کشور لغو شد. رهبران دو کشور۵۰ دقیقه مکالمه داشتند اما مکالمه آنها زمانی به بن‌بست رسید که ترامپ نخواست علنا موضع مکزیک مبنی بر این‌که این کشور هزینه ساخت دیوار در امتداد مرز آمریکا و مکزیک را نمی‌دهد، اعلام کند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نگرانی بزرگ دنیای کشاورزی – لوموند
نمایشگاه کشاورزی در فرانسه امسال نسبت به سال گذشته تیرگی کمتری دارد. مدیران فرانسوی قصد دارند تا برنامه ای فشرده را برای بهبود وضع این بخش تا ماه مه اجرا کنند. بی توجهی بخش تجاری به توضیع یکی از مشکلات بخش کشاورزی فرانسه است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار