کد خبر: ۵۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
بادهای سیبری اروپا را منجمد کرد
تجارت آنلاین: بادهای سیبری اروپا را منجمد کرد، تعطیلی یکی از مکان های مقدس بیت المقدس، نابودی پنگوئن های تا پایان قرن و تلاش اروپایی ها برای نجات برجام از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*بادهای سیبری اروپا را منجمد کرد – فایننشال تایمز
 بادهای شدید سیبری باعث کاهش دما در سراسر اروپا شدند. پایتخت ایتالیا با فلج شدن سیستم حمل و نقل روبرو شد و نیروهای امداد به جاده ها فرستاده شدند اما بدترین ضربه این سرما در مرکز و شرق اروپا رخ داد.انتظار می رود این سرمای سخت در قاره اروپا ادامه داشته باشد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

* تعطیلی یکی از مکان های مقدس بیت المقدس – وال استریت ژورنال
به دنبال بحث رهبران مسیحی بیت المقدس با مقامات رژیم صهیونیستی و تنش برسر تصمیم گیری آمریکا برای انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی کلیسای مقبره مقدس (محل عروج حضرت مسیح (ع)) تعطیل شد. به دلیل این تعطیلی مسیحیان در خارج از کلیسا به دعا می پردازند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*نابودی پنگوئن های تا پایان قرن – گاردین

براساس گزارش ها گونه پنگوئن های پادشاه در قطب جنوب ممکن است تا پایان قرن منقرض شوند . پنگوئن ها براثر گازهای گل خانه ای با کاهش 70 درصدی روبرو شده و یا  1.1 میلیون جفت مجبور به مهاجرت برای تولید مثل خواهند شد.دانشمندان خواستار محافظت از وضعیت آب ها و اقیانوس های جهان برای حفظ بقای جانداران در قطب شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تلاش اروپایی ها برای نجات برجام – نیویورک تایمز
 تهدید های دونالد ترامپ علیه برجام باعث شده تا پایتخت های اروپایی به سرعت به دنبال حفظ این توافق هسته ای باشند. نه با بازنویسی بلکه با معامله جانشین دیگری برنامه موشکی ایران را محدود کنند.  
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار