کد خبر: ۵۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
جنگ انجمن ملی اسلحه با شرکت های تجاری در سنای آمریکا
تجارت آنلاین: هشدار درباره گرم شدن قطب شمال، احتمال افزایش نرخ بهره در بانک مرکزی آمریکا، قطع دسترسی داماد ترامپ به اسناد امنیتی و جنگ انجمن ملی اسلحه با شرکت های تجاری به سنا می کشد از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*هشدار درباره گرم شدن قطب شمال – گاردین
نگرانی درباره آب شدن سریع یخ ها در منطقه قطب شمال با گرم شدن دما از نظر دانشمندان نشانه بدی از تغییرات اقلیمی است. در ماه جاری گرمای منطقه قطب شمالی بالاترین رکورد را زد با این حال پیش بینی افزایش موج گرما در قطب ادامه دارد. گرمای دما در قطب شمال امسال 20 درجه بیشتر از سطح میانگین خود 30-  درجه بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*احتمال افزایش نرخ بهره در بانک مرکزی آمریکا – فایننشال تایمز
ریاست جدید فدرال رزرو آمریکا اشاره هایی به افزایش نرخ بهره بانکی کرده است. جرومی پاول به زودی اولین سخنرانی خود را خواهد کرد اما این ابراز نظر پیش از ورودش به بانک مرکزی آمریکا می تواند باعث افزایش نرخ دلار شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*قطع دسترسی داماد ترامپ به اسناد امنیتی – وال استریت ژورنال
دسترسی  جرد کوشنر  داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به اسناد طبقه بندی شده قطع می شد. کوشنر پیش از این با مجوز موقت امکان اطلاع از این گزارش ها را داشته اما به دلیل خبر رابطه کوشنر با کشورهای بیگانه وی از داشتن مجوز امنیتی محروم شد.  مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان


*جنگ انجمن ملی اسلحه با شرکت های تجاری به سنا می کشد– نیویورک تایمز
شرکت های تجاری چون خطوط هوایی دلتا با قطع رابطه خود با انجمن ملی اسلحه NRA با اعتراض نمایندگان محافظه کار و جمهوریخواه روبرو شدند و چالش سلاح در سیاست را بیشتر کردند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار