کد خبر: ۵۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
از پر شدن زودهنگام ظرفیت تا دستگیری دختران پسرنما
در فاصله دو ساعت مانده تا آغاز بازی ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دیدار استقلال و پرسپولیس تکمیل شد. با وجود اینکه نیروی انتظامی در قسمت روبه‌روی جایگاه ویژه، هواداران دو تیم را از یکدیگر جدا کرده اما میان آنها یک درگیری شکل گرفت.
درگیری بین تماشگران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دیدار استقلال و پرسپولیس تکمیل شد.
در حالی که کمی بیش از دو ساعت به داربی ۸۶ پایتخت باقی مانده است، ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شد و هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال جایگاه‌های مختص به تیم خود را پر کردند. همچنین علیرضا فغانی داور این دیدار به همراه کمک‌هایش وارد ورزشگاه آزادی شد.
دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. این در حالی است که از هم اکنون شعارها و تشویق ها در ورزشگاه به درگیری های پراکنده انجامیده و در درگیری هواداران سرخابی در آزادی سر یک هوادار استقلال شکست.
با وجود اینکه نیروی انتظامی در قسمت روبه‌روی جایگاه ویژه، هواداران دو تیم را از یکدیگر جدا کرده اما میان آنها یک درگیری شکل گرفت.
هواداران از دور اشیائی را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند که در جریان این اتفاق سر یکی از تماشاگران استقلال شکست. او پس از این اتفاق به کمک نیروهای انتظامی به سمت آمبولانس کنار زمین هدایت شد تا مورد درمان قرار گیرد.
در همین رابطه یازده بازیکن استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
تیم فوتبال استقلال با ترکیب سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مامه بابا تیام به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می‌رود.
با اعلام سایت باشگاه پرسپولیس ترکیب این تیم در این دیدار به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، بشار رسن و علی علیپور.
هم چنین امروز یک خانم با پرچم پرسپولیس و یک هوادار خانم با پرچم استقلال قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار