کد خبر: ۵۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
معاون سازمان خصوصی سازی از برگزاری "آیین نکوداشت ساماندهی سهام عدالت" در روز 20 اسفندماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ داود خانی گفت: در اسفندماه سال گذشته آیین رونمایی از سامانه سهام عدالت با حضور معاون اول رئیس جمهور، مقامات عالی رتبه کشوری و مشمولان سهام عدالت از سراسر کشور برگزار شد و متعاقب آن سامانه سهام عدالت شروع به کار کرد.
معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس در یک سال گذشته بیش از 40 میلیون نفر از مشمولان با مراجعه به این سامانه شماره شبای حساب بانکی خود را وارد کرده اند و از سایر خدمات آن نظیر رویت صورتحساب وضعیت سهامداری، اعلام مشمول بودن سهام عدالت، صدور قبض پرداخت مانده اقساط سهامداری خود و سایر خدمات آن برخوردار شده اند.
عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که این سامانه رکورددار بیش از 320 هزار مراجعه در ثانیه بدون اختلال و کندی در سرعت است گفت: سامانه سهام عدالت در یک سال گذشته پرمخاطب ترین سامانه کشور با 60 میلیون مراجعه در یکسال گذشته بوده است.
رئیس ستاد برگزاری آیین نکوداشت ساماندهی سهام عدالت افزود: از سوی دیگر بر اساس وعده داده شده، از دیماه امسال با موافقت ریاست محترم جمهور کار پرداخت سود سهام عدالت میان مشمولان آغاز شده است که بر این اساس تا کنون تسویه سود سهام عدالت 18 گروه از مشمولان انجام شده و در روزهای آینده نیز تسویه کامل سود سهام عدالت روستائیان و عشایر سراسر کشور انجام میشود. ضمن این که در تلاش هستیم تا تسویه سود سهام عدالت شاغلان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان سهامدار سهام عدالت را نیز تا پایان سال انجام دهیم.
وی با بیان این که تا کنون بیش از 2 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت میان مشمولان توزیع شده است گفت: بر این اساس با توجه به تلاش های صورت گرفته در راستای ساماندهی سهام عدالت در نظر داریم "آیین نکوداشت ساماندهی سهام عدالت" را در روز 20 اسفندماه جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور، مقامات کشوری و 1200 نفر از مشمولان سهام عدالت از سراسر کشور از گروه های مختلف از جمله مشمولان تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی، روستائیان، عشایر، زنان سرپرست خانوار، کارگران فصلی و ساختمانی و ... در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار کنیم و در این مراسم علاوه بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و تبیین اقدامات اجرایی انجام شده در راستای ارتقای ساماندهی طرح سهام عدالت، مسیر پیش روی و برنامه های آتی تکمیل ساماندهی طرح سهام عدالت در قالب لایحه دولت به مجلس شورای اسلامی را مورد بحث و مرور قرار دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: