کد خبر: ۵۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
مدیر شعب استان اردبیل گفت: در حمایت از بانوان سرپرست خانوار ۱۲ میليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه به بانوان استان اردبيل پرداخت مي شود.
پرداخت ۱۲میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانوار اردبيل

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عقیل وکیلي در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداري اردبيل اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهرايران با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه تلاش مي كند تا ياريگر اقشار مختلف جامعه باشد.
وی با بیان اینکه در ماه های اخير دو طرح در حمايت از بانوان و خانواده مطرح و مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در قالب اين دو طرح سعي مي شود تا بسترهاي حمايتي مناسبي از خانواده و زنان سرپرست خانوار صورت گيرد.
مدیر شعب استان اردبیل افزود: با تایید و معرفي دفتر امور بانوان استانداري در معرفي زنان سرپرست خانوار تلاش مي کنيم تا از محل اعتبار ۱۲ ميليارد ريالي اختصاص يافته به استان براي پرداخت تسهيلات قرض الحسنه که پيش بيني شده، زمينه خوبي براي توانمندسازي و اشتغال بانوان فراهم کنيم.
وکیلی بیان داشت: قرار است ۴۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار در استان اردبیل از اين تسهيلات استفاده کنند که در دوهفته اخير بيش از ۱۰۰ مورد پرداختي تسهيلات را شاهد بوديم. 
وی گفت: به رغم شلوغی بانک ها در روزهای پایاني سال همچنان پرداخت تسهيلات به متقاضيان ادامه مي يابد و براي مابقي بانوان نيز از فروردين ماه ۹۷ ادامه پرداخت تسهيلات را شاهد خواهيم بود.
مدیر شعب استان اردبیل ادامه داد: البته سایر بانوان نیز مي توانند درقالب طرح اندوخته بانوان مهرايران ، با سپرده گذاري سه ماهه از تسهيلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد استفاده کنند.
وکیلی تصریح کرد: ما امیدواريم با اين اقدام، بخشي از دغدغه خانواده ها را برطرف و سلامت رواني آنها را در حوزه اقتصادي و تامين نيازمندي هايشان شاهد باشيم.
نام:
ایمیل:
* نظر: