کد خبر: ۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
شعبه آلمانی شرکت مخابراتی تی –موبایل از عرضه تبلت‌های نکسوس 9 با سازگاری کامل با شبکه‌های نسل چهارم ال تی ای خبر داده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از کریزی اینجینیرز، تی – موبایل که در اصل یک شرکت آمریکایی است با این کار به اولین اپراتور عمده ایالات متحده تبدیل شد که تبلتی بر مبنای خدمات نسل چهارم تلفن همراه عرضه کرده است.

اچ تی سی پیش از این هم دو مدل از نکسوس 9 را عرضه کرده بود، اما این مدل های صرفا با فناوری بی سیم وای – فای سازگاری داشتند. قیمت مدل یاد شده 399 دلار بود.

قیمت مدل سازگار با LTE نکسوس 9 بالاتر از مدل قبلی است و به 599 دلار می رسد. از نظر دیگر مشخصات فنی این تبلت تفاوت چندانی با مدل های قبلی ندارد و از نمایشگر 8.9 اینچی Gorilla Glass 3 با دقت 2048 در 1536 بهره می برد.

دوربین 8 مگاپیکسلی، باتری 6700 mAh با عمر مناسب، پردازنده دوهسته ای 64 بیتی Nvidia و 32 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی های تبلت یادشده است.

مشترکان خدمات تی موبایل در صورت خرید تبلت یاد شده می توانند به طور همیشگی از 200 مگابایت ترافیک دیتای رایگان در هر ماه بهره مند شوند. کاربرانی که مشترک خدمات دیتای تی –موبایل نیستند نیز می توانند با پرداخت 20 تا 70 دلار در ماه از یک تا 11 گیگابایت ترافیک دیتا بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: