کد خبر: ۶۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کانال تلگرامی دولت بهار منسوب به احمدی‌نژاد، با اشاره به شایعه بازداشت وی این خبر را تکذیب کرد و نوشت: صبح امروز خبر کذبی در یکی از رسانه‌های گم نام پیرامون دکتر احمدی نژاد منتشر شد که بلافاصله توسط رسانه‌های هر دو جناح سیاسی پوشش داده شد
تکذیب خبر بازداشت احمدی‌نژاد
کانال تلگرامی دولت بهار منسوب به احمدی‌نژاد، با اشاره به شایعه بازداشت وی این خبر را تکذیب کرد. 

 به گزارش ایلنا، کانال تلگرامی دولت بهار منسوب به احمدی‌نژاد، با اشاره به شایعه بازداشت وی این خبر را تکذیب کرد و نوشت: صبح امروز خبر کذبی در یکی از رسانه‌های گم نام پیرامون دکتر احمدی نژاد منتشر شد که بلافاصله توسط رسانه‌های هر دو جناح سیاسی پوشش داده شد.

همچنین در خبری دیگر تعلیق احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص نیز تکذیب شد

 

به گزارش قدس آنلاین یک منبع موثق نزدیک به مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به خبرنگار این سایت خبری، این خبر را نادرست خواند و آن را رد کرد.

 

گفتنی است امروز برخی کانال‌های خبری مدعی شده بود عضویت احمدی نژاد رئیس جمهور سابق اخیراً تعلیق شده و او در جلسات آینده مجمع شرکت نخواهد کرد.

 

احتمال می‌رود انتشار چنین اخباری در ادامه تحرکات برای مطرح ماندن رئیس جمهور سابق در فضای سیاسی کشور باشد.

 

گفتنی است حمید بقایی، معاون اجرایی رییس جمهور در دوران احمدی نژاد برای اجرای حکم صادره از سوی دیوان عالی کشور در زندان است و اسفندیار رحیم مشایی نزدیکترین شخص به احمدی نژاد نیز که به دلیل محاربه و اقدام علیه امنیت ملی در پی پاره کردن حکم حمید بقایی در مقابل دادسراست در زندان به سر می برد و بازداشت موقت او همچنان بدون تاریخ تمدید شده است.

 

محمود احمدی نژاد نیز بارها در اعتراض به این بازداشت ها فیلم ویدیویی با سخنرانی اعتراضی خودش منتشر کرده و چند روزی نیز در امامزاده صالح تهران بست نشست شده بود.

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر: