کد خبر: ۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
قیمت طلا کاهش یافت
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آخرین روز معاملاتی در بازار تهران،​­ ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار ۱۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد که 31 هزار تومان ارزان تر از دیروز و ناشی از ورود سکه های جدید به بازار است.
قیمت سکه بهار آزادی سقوط می کند؟
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آخرین روز معاملاتی در بازار تهران،​­ ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار ۱۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با 31 هزار و 500 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 2 میلیون و 39 هزار تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با 9 هزار تومان رشد در مدت مشابه، یک میلیون و 948 هزار تومان داد و ستد شد.

امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با 10 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته 996000 هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با 8 هزار تومان افزایش در مدت مشابه 591000 هزار تومان معامله شد.

از سویی دیگر، هر قطعه سکه گرمی با کاهش 2 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 360 هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای 18 عیار نیز با کاهش 6 هزار و 500 تومانی به قیمت 194 هزار و 500تومان ارزش‌گذاری شد.

بسیاری از فعالان بازار معتقدند از امروز و با ورود سکه های پیش فروش شده به بازار با پوشش تقاضاهای اضافی روند کاهش محسوس قیمت آغاز خواهد شد  و با توجه به حباب بیش از 300 هزار تومانی در بازار سکه باید منتظر ترکیبدن این حباب و سقوط قیمت باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار