کد خبر: ۶۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مدیرگروه آموزش و پرورش بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت در همایش مسئولین نهضت سواد آموزی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، حضور بهم رسانید.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت،  در این نشست که در مرکز آموزش منابع انسانی سازمان نهضت سوادآموزی در مشهد برگزار شده بود، ابوطالب حافظی مدیر گروه آموزش و پرورش ،ضمن تشریح ابعاد کامل شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: این شبکه مجموعه ای از عناصر تشکیل شده که با کمک یکدیگر سعی می کنند در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی که خروجی آن تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی اجتماعی است تلاش و برنامه ریزی می کند.

وی بانک قرض الحسنه رسالت را ظرفیتی بسیار بزرگ و با ارزش برای کشور دانست و افزود: اقشار مختلف مردم از جمله فرهنگیان می توانند به سهولت از منابع بانک و ظرفیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت برخوردار شوند.

 حافظی در ادامه ضمن برشمردن ویژگی ها و انواع خدماتی که فرهنگیان می توانند بهره مند شوند، گفت: هویت سازمانی بانک قرض الحسنه رسالت، بانک اجتماعی است و بانکداری اجتماعی روش بانکداری است.در این روش فرهنگیان با تشکیل کانون ها بدون مراجعه به شعب می توانند از خدمات ارزان، سریع و شرعی بانک برخوردار شوند.وی بانکداری اجتماعی را ارائه خدمات به گروه یا جمع مشتریان در بستر بانکداری مدرن تعریف کرد.

در این نشست باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور، با اشاره به ظرفیت های بوجود آمده در بانک قرض الحسنه رسالت از مسئولین نهضت سوادآموزی درخواست کردند ضمن بررسی ظرفیت ها، با توجه به تفاهم نامه بعمل آمده توسط بانک و وزارت آموزش و پرورش در صورت صلاحدید از تسهیلات و منابع بانک در جهت رفاه کارکنان بهره لازم را ببرند. در پایان ایرانمنش مدیر بانک قرض الحسنه استان خراسان رضوی ضمن معرفی بانک، به سوالات حاضرین پاسخ گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: