کد خبر: ۶۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان تهران از رشد ۳۰ درصدی پرداخت تسهيلات ازدواج جوانان طي سه ماه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این بانک با اهتمام ویژه در امر ازدواج جوانان گامهای موثر و شایسته اي در راستاي توانمندسازي و تامين مايحتاج ضروري جوانان برداشته است و در يکدهه فعاليت ارزنده و مطلوب خود بيش از ۲۶۱ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه ازدواج جوانان پرداخت کرده که ۳۲ هزار فقره آن مربوط به سال ۹۶ مي باشد.
تهران یکی از استان هایی است که به علت تمرکز بيش از حد مردم و تنوع قوميت هاي مختلف طبقات گوناگون اجتماعي را در بر مي گيرد و به خاطر شرايط مناسب تر اقتصادي خصوصا نسبت به مناطق محروم، جوانان زيادي به دنبال تشکيل كار و زندگي به آن عزيمت مي كنند.
مدیریت شعب استان نیز با هدف توجه به کاهش مشقت در تامین مالي براي رفع مايحتاج ضروري جوانان در شرف ازدواج، تاکيد جدي در پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج از خود نشان داده است، به نحوي که پرداخت وام ازدواج در سه ماه ابتداي سال جاري نسبت به پايان سال گذشته با ۳۰ درصد افزايش مواجه بوده است.
در سه ماه گذشته ابتدای سال ۹۷، بیش از ۱۰۵۰ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۱۶۱ هزار و ۴۵۰ میليارد ريال در شعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهرايران پرداخت شده است که نسبت به پايان سال ۹۶ بيش از ۳۰ درصد رشد  دارد.
سنت زیبای قرض‌الحسنه یکی از مهم‌ترين برکات اجراي قانون بانکداري بدون ربا است که اميدواريم استمرار اين سنت حسنه، آثار مثبت بيشتري براي گشودن گره‌هاي بيشتري از مشكلات زندگي مردم داشته باشد.
هموطنان می‌توانند با مشارکت بیشتر در افزایش منابع قرض‌الحسنه و انتقال بخشی از گردش حساب خود به شعب، بانک قرض الحسنه مهرايران  را در پرداخت تسهيلات بدون سود و کم کارمزد ياري كنند .
بهبود شاخص های عملکردی مالی کشور در زمینه عقد قرض الحسنه، فرهنگ سازي سنت پسنديده قرض الحسنه؛ استفاده از فن آوري اطلاعات و پياده سازي بانکداري الکترونيكي؛ استقرار سيستم مديريت دانش و تبديل بانك به يك سازمان پيشرو؛ مديريت بهينه منابع انساني و تنوع در ارائه خدمات بانكي از جمله اهداف تشكيل بانك قرض الحسنه مهر ايران است.

نام:
ایمیل:
* نظر: