کد خبر: ۶۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
رضايي کوچي

روز گذشته جلسه‌اي با حضور نمايندگاني از کاميون‌داران کشور، مسئولاني از وزارتخانه‌هاي کار، تعاون و رفاه اجتماعي و همچنين وزارت راه و شهرسازي، پليس راه برگزار شد. مطالبات رانندگان به حق بوده و دستگاه‌هاي اجرايي به رفع تقاضاهاي آنها ورود کرده و خوشبختانه بسياري از موضوعات مطرح شده با توافق نمايندگان از رانندگان از سوي دستگاه‌هاي اجرايي رفع شد. بيش از 70 درصد مطالبات رانندگان تاکنون حل و فصل شده و اکنون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي در بحث بيمه تکميلي و بيمه رانندگان تلاش‌هاي زيادي انجام داده است.
قبلا فراخواني از سوي رسانه‌هاي غربي و سلطنت‌طلبان با هزينه‌کرد دلارهاي عربي براي ايجاد تشويش ميان رانندگان رخ داد اما خوشبختانه کاميون‌داران عزيز به خواسته‌هاي آنها مبني بر تحصن و عدم جابه‌جايي بار توجه نکرده و عليرغم همه فشارها دست از خدمت برنداشتند.
در خلال مطالبات کاميون‌داران توقفي در جابه‌جايي بار صورت نگرفت لذا وظيفه مسئولان است که نسبت به رفع مشکلات اين اقشار که به کشور و آرمان‌هاي آن پايبند بوده اهتمام ورزند.
اميد است دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به تحقق وعده‌هايي که به رانندگان داده‌اند بدعهدي نکرده و در همين راستا نيز کميسيون عمران نيز که از سوي رئيس مجلس وظيفه پيگيري و بررسي اين مشکلات را داشته ناظر بر عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي بوده و گزارش خود را به مجلس ارائه خواهيم کرد.


برچسب ها: تجارت ، آنلاین ، یادداشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار