کد خبر: ۶۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
انفجار منزل مسکونی در مشهد 10 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت:این حادثه ساعت 6 صبح امروز بر اثر تخریب ساختمان مسکونی در خیابان پورسینای مشهد رخ داد.
15کشته و زخمی در انفجار منزل مسکونی در مشهد
انفجار منزل مسکونی در مشهد 10 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت:این حادثه ساعت 6 صبح امروز بر اثر تخریب ساختمان مسکونی در خیابان پورسینای مشهد رخ داد.
آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: بیش از 50 آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.
وی گفت: علت این حادثه نشت گاز شهری  در آبگرمکن اعلام شده است.
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: برای امداد رسانی به این حادثه هشت دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.
شهرام طاهر زاده افزود:از 16 سکنه این سه واحد مسکونی ،6 نفر در محل فوت کردند و چهار نفر پس از اعزام به بیمارستان جان باختند  و 5 نفر نیز مجروح نیز همچنان در بیمارستان بستری هستند.
وی گفت:یک نفر از ساکنان این واحدها نیز قبل از وقوع حادثه از منزل خارج شده است و تلاش برای یافتن  افراد احتمالی حاضر در این سه واحد در هنگام وقوع حادثه ادامه دارد.
رئیس مرکز هماهنگی و کنترل عملیات هلال احمر خراسان رضوی نیز گفت: با درخواست کمک از سوی آتش نشانی 2 تیم تخصصی از هلال احمر مشهد و تیم آنست (سگ های زنده یاب) به محل حادثه اعزام شدند.
حسن گودرزی افزود: عملیات جست و جو و نجات ادامه دارد.
 خیابان پورسینای مشهد جزو بافت قدیمی و فرسوده مشهد با تراکم جمعیت بالا است.

15کشته و زخمی در انفجار منزل مسکونی در مشهد


15کشته و زخمی در انفجار منزل مسکونی در مشهد
برچسب ها: انفجار ، مشهد ، 10 کشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار