کد خبر: ۶۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: اظهار رضایت مسئولان کشور از عملکرد بانک کشاورزی مایه افتخارو مباهات است و این موفقیت بزرگ حاصل دقت نظر،تعهدو علاقه مندی کارکنان این بانک برای گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت به بخش کشاورزی است.
روح اله خدارحمی: بانک کشاورزی همسو با برنامه های اقتصاد مقاومتی
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی که روز پنجشنبه پانزدهم شهریور ماه در مراسم معارفه مدیر شعب این بانک در استان تهران سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: بانک کشاورزی همسو با برنامه های اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است  برای اجرای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر امید در سراسر کشور حضور دارد.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی برای اجرای اولویت های تعیین شده و توسعه بخش کشاورزی تلاش می کند، خاطر نشان کرد: رسالت و مأموریت اصلی این بانک طی 85 سال گذشته تأمین منابع مالی مورد نیاز این بخش است.

خدارحمی افزود: بانک کشاورزی در تولید غذای کشور نقش ومشارکت اساسی دارد و در سال های اخیر این رسالت و تحقق آن به میزان بیشتری مشهود است.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اجرای طرح حمایت از بنگاه های تولیدی که یکی از طرح های مهم دولت تدبیر وامید پیشگام بوده و در سراسرکشور به لحاظ تعداد و مبلغ تسهیلات پرداختی به بنگاه های تولیدی فعال در بخش کشاورزی در جایگاه اول یا دوم قرار دارد.

وی  مشارکت بانک کشاورزی در اجرای طرح توسعه اشتغال روستایی و عشایری را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد در اجرای این طرح نیز با همکاری و تشریک مساعی سایر دستگاه های ذیربط عملکرد مناسبی داشتیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط کنونی اقتصاد کشور و تحریم های ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران و مسئولیت خطیر مردم و مسئولان در مواجهه با این تحریم ها اشاره و تصریح کرد:به دلیل دشمنی هایی که علیه کشور صورت گرفته است تنگناها و محدودیت هایی به وجود آمده است که با تکیه بر توانمندهایی ملت ایران از آن عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و تجارت خارجی موجب امید آفرینی و عبور از التهابات اقتصادی خواهد شد اضافه کرد: امید آفرینی تلاش و حرکت هوشمندانه و به موقع است و مجموعه کارکنان بانک کشاورزی تمام تلاش خود را برای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از تولید در این بخش به کارخواهند بست.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت های بانک کشاورزی  ازجمله؛ جمع آوری منابع ارزان قیمت برای بخش کشاورزی،ارتقای جایگاه در رده بندی هزار بانک برتر دنیا، افزایش سرمایه ، استحکام مالی،توسعه بانکداری الکترونیک، و.... اشاره و گفت: خدمات بهتر،تسهیلات بیشتر و توسعه پایدار بخش کشاورزی شعار امسال و محور حرکت بانک کشاورزی است.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز که در این مراسم حضور داشت در سخنان خود از همکاری و تلاش های بانک کشاورزی در اجرای برنامه های بخش کشاورزی گفت: با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران در پرداخت تسهیلات از طریق سامانه کارا رتبه اول یا دوم استان را کسب کردیم.

دکتر ذوالفقاری این موفقیت را نتیجه توانمندی کارکنان بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات به طرح های قابل قبول دانست و با بیان اینکه توفیق بانک کشاورزی، توفیق بخش کشاورزی است ابراز امیدواری کرد این روند مناسب در استان تهران همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران نیز طی سخنانی از همکاری های بانک کشاورزی و حمایت از تولید و اشتغال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، تشکر و قدردانی کرد.

دکتر قاسمی فرزاد با اشاره به نقش تولیدات کشاورزی در تأمین امنیت غذایی ، عملکرد بانک کشاورزی در این عرصه را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد:مدیریت بانک کشاورزی استان تهران در اجرای سیاست های دولت و همراهی با استانداری تهران به ویژه در رفع موانع تولید وستاد تسهیل کارنامه درخشانی داشته است.

این گزارش می افزاید، درپایان این مراسم،روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات فریدون بهبهانی ، جهانپور معماریان را به سمت مدیرشعب این بانک در استان تهران منصوب ومعرفی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: