کد خبر: ۶۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
صبح امروز مردم ولایتمدار خوزستان با حضور در حسینیه ثارالله اهواز به جمع بدرقه‌کنندگان شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور پیوستند و پیکر پاک 25 شهید حادثه تروریستی تشییع شد .
وداع باشکوه مردم با شهدای حادثه تروریستی اهواز
با حضور مردم قهرمان خوزستان پیکرهای پاک شهدای حادثه تروریستی اهواز تشییع شد.
صبح امروز مردم ولایتمدار خوزستان با حضور در حسینیه ثارالله اهواز به جمع بدرقه‌کنندگان شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور پیوستند و پیکر پاک 25 شهید حادثه تروریستی تشییع شد .
مردم استان خوزستان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر منافق" و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حاضر شده‌اند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت:هدف دشمن از این گونه تحرکات ایجاد آشوب و نا‌امنی و تشویش در کشور است.
وی افزود: ملت رشید ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کرده که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخ‌شان بر نخواهند داشت.
سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای والامقام حادثه تروریستی اهواز گفت: خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع مقدس و سرزمین آزمون‌های بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان که هرگز از توپ و تانک دشمنان بعثی نهراسیدند افزود: این تروریست‌ها می‌خواهند نسخه سوریه و عراق را در کشور ایران پیاده کنند، اما آن‌ها با شکست مواجه می‌شوند.
امیر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش‌ در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت:خوزستان درس‌های فراموش نشدنی به تروریست‌ها خواهد داد.
وداع باشکوه مردم با شهدای حادثه تروریستی اهواز
وی افزود: عوامل حادثه تروریستی اهواز شناسایی شده‌اند و در وقت مقتضی قطعا یک گوشمالی سنگین خواهند دید.
سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان اینکه حادثه تروریستی اهواز نتیجه شکست استکبارجهانی و ناامیدی آن‌ها از ملت ایران است، گفت: از مسئولان وزارت خارجه می‌خواهیم مشکل را به‌زودی حل کنند و تنها به تذکر اکتفا نکنند، سرکرده‌های این تروریست‌ها الآن یا در انگلستان یا در هلند و یا در دانمارک هستند، اقدام عملی و جدی داشته باشید.
حجت الاسلام مروی نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با ابلاغ تسلیت مقام معظم رهبری افزود: کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند، ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم.
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در مراسم تشییع شهدای جنایت تروریستی اهواز گفت: دشمن بداند این حادثه نه اثری بر وحدت مردم خوزستان و نه اثری بر اراده آنها می‌گذارد چرا که فرزندان ملت ایران در برابر این جنایت سکوت نخواهند کرد.
وی افزود: عقبه تروریست ها تا آخرین نفر به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی می‌شوند و به کیفر اعمالشان خواهند رسید.
حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده‌ای از شهروندان شد ، یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
در پی این حادثه تروریستی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه‌ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
طبق اعلام قبلی امروز سراسر خوزستان تعطیل است.
وداع باشکوه مردم با شهدای حادثه تروریستی اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار