کد خبر: ۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
فرماندار دشتی از جانمایی و تصویب احداث پست 132 کیلو وات شهر شنبه خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو عصر شنبه در نشست با اعضای شورای شهر شنبه با بیان اینکه برای عمران و آبادی شهر زلزله زده شنبه کارهای خوبی صورت گرفته، اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات اصلی مردم این شهر مخصوصا در فصل تابستان ضعف ولتاژ برق بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته به اتفاق نماینده مردم دشتی و تنگستان اعتبار احداث پست 132 کیلو وات شنبه به تصویب رسید.

وی افزود: زمین احداث این پست نیز جانمایی شده که انشاء الله در آینده نه چندان دور عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

مهرجو بیان کرد: در سال جاری با عنایت استاندار بوشهر اعتبارات خوبی به بخش عمران شهری شنبه اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

وی به تعریض قطعه دوم محور ناصری شنبه نیز اشاره و تصریح کرد: این محور یکی از نقاط حادثه خیز و ترافیکی شهرستان محسوب می‌شود و تاکنون بالغ بر 30  میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

مهرجو بیان کرد: امسال نیز بالغ بر 23 میلیارد  ریال از محل دو درصد نفت و توازن منطقه‌ای برای این پروژه اختصاص داده شده است.

فرماندار دشتی بر لزوم تسریع در این پروژه تاکید و یادآور شد: انشاءالله تا پایان سال نیز قطعه سوم محور ناصری شنبه آغاز خواهد شد و با بهره برداری از آنها تحول خوبی در حوزه راهداری شاهد خواهیم بود. 


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: