کد خبر: ۶۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
پرسپولیس؛ سلطان کامبک آسیا است!
پرسپولیس و کاشیما شنبه در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم به میدان خواهند رفت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قدرت پرسپولیس در خانه برای تغییر نتایج اشاره کرد و نوشت: نتیجه کسب کردن و بازگشت‌های بزرگ، تخصص شاگردان برانکو در این فصل بوده و پرسپولیس هنوز می‌تواند این اتفاق مهم را در ورزشگاه آزادی رقم بزند.
پیش بینی جالب AFC از نتیجه بازی پرسپولیس و کاشیما
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قدرت پرسپولیس در خانه برای تغییر نتایج اشاره کرد.
پرسپولیس و کاشیما شنبه در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم به میدان خواهند رفت. برخلاف انتظار نتیجه کسب کردن و بازگشت‌های بزرگ، تخصص شاگردان برانکو در این فصل بوده و پرسپولیس هنوز می‌تواند این اتفاق مهم را در ورزشگاه آزادی رقم بزند.
آخرین باری که یک تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست با اختلاف دو را در بازی رفت جبران کرد، الاتحاد عربستان در سال ۲۰۰۴ بود. این تیم عربستانی در بازی رفت با نتیجه ۳ بر یک به سئونگنام باخت ولی در بازی برگشت با پنج گل برابر این تیم به برتری رسید. حالا با در نظر گرفتن بازی برگشت که در تهران برگزار می‌شود باید توجه داشت هیچ چیز تمام نشده است.
پرسپولیس در دور گروهی و در بازی رفت برابر الجزیره با گل دقیقه ۹۶، با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و در بازی برگشت تا دقیقه ۸۹ بازی مساوی بود که سید جلال حسینی توانست تیمش را برنده کند.
کامبک بعدی که بسیار جالب توجه بود برابر الدحیل ثبت شد؛ جایی که پرسپولیس در بازی رفت با یک گل شکست خورد و در تهران هم دروازه خود را باز شده دید ولی زدن سه گل برابر تیم قطری باعث شد یکی از زیباترین کامبک‌ها ثبت شود و پرسپولیس به مرحله بعد برسد.
در مرحله بعد پرسپولیس توانست با کنار زدن السد راهی دیدار نهایی شود. یک لحظه وقتی دروازه پرسپولیس باز شد سکوت ورزشگاه آزادی را در بر گرفت ولی سیامک نعمتی برای تیمش گلزنی کرد و در نهایت مهار زیبای بیرانوند باعث شد السد در تهران حذف شود.
روحیه پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان این بوده که به راحتی تسلیم نمی‌شود و به همین خاطر باید انتظار همین نگرش را در دیدار نهایی داشت.
هر چند ظرفیت رسمی ورزشگاه ۷۸ هزار نفر است ولی در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا باید انتظار ثبت بیشترین حضور در ورزشگاه در تاریخ لیگ قهرمانان بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار