کد خبر: ۶۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
سقوط آزاد قیمت سکه ادامه دارد
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. روز شنبه نیز سکه تمام بهار آزادی ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد تا این هفته برای سکه بازها هفته ای سیاه با طنین آژیر قرمز به خاطر سقوط آزاد قیمت ها به شمار بیاید.
صدای آژیر قرمز در بازار طلا و سکه + جدول
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.  روز شنبه نیز سکه تمام بهار آزادی ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد تا این هفته برای سکه بازها هفته ای سیاه با طنین آژیر قرمز به خاطر سقوط آزاد قیمت ها به شمار بیاید.
بسیاری از معامله‌گران بازار معتقدند، ثبات و سردرگمی در بازار دلار سبب شده است تا بازار سکه نیز با ریزش قیمت ها مواجه شود. بر همین اساس  در اولین روز هفته نه‌تنها تقاضای جدیدی وارد بازار سکه نشد، بلکه قیمت این فلز گرانبها دومین کاهش متوالی را تجربه کرد.البته افت اونس به محدوده هزار و ۲۰۰ دلاری نیز در کاهش قیمت سکه اثرگذار است.
در همین رابطه امروز محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران از کاهش قیمت طلا در بازارهای داخلی خبر داد و گفت: امروز هر انس طلای جهانی 1.210 دلار،سکه  تمام  بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 370 هزار تومان، سکه  تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 550 هزار تومان معامله شده است.
وی افزود: این کاهش قیمت در نیم سکه بهار آزادی بیشتر قابل لمس است، زیرا این سکه به یک میلیون و 250 هزار تومان و ربع سکه 680 هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای 18 عیار کار نشده 412 هزار تومان معامله شده است.
صدای آژیر قرمز در بازار طلا و سکه + جدول
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار