کد خبر: ۶۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
عضو ایرانی AFC عنوان کرد؛
عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس ابتدا در بین گزینه‌های بهترین بازیکن قاره قرار داشته است.
چرا بیرانوند از گزینه‌های مرد سال آسیا حذف شد!؟
عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس ابتدا در بین گزینه‌های بهترین بازیکن قاره قرار داشته است.

به گزارش ایسنا، فهرست نامزدهای AFC‌ برای انتخاب برترین بازیکن سال قاره اعلام شد اما با وجود برخی خبرها که در رسانه‌های بین‌المللی مبنی بر حضور علیرضا بیرانوند در بین کاندیداها منتشر شد، این دروازه‌بان جایی در بین گزینه‌های نهایی نداشت. این در حالی است که بیرانوند در یک سال اخیر با درخشش خود در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و لیگ قهرمانان آسیا، مورد توجه کارشناسان قرار گرفته بود و یک روز پیش از اعلام اسامی نهایی کاندیداهای بهترین بازیکن نیز، نام او از سوی رسانه‌های خارجی به عنوان یکی از سه نامزد نهایی اعلام شده بود.

آن چه در این بین، بیش از اصل خبر حذف بیرانوند از بین گزینه‌های نهایی خبرساز شد، دلیل این حذف بود؛ سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی که برخی رسانه‌ها او را عضو سابق کنفدراسیون فوتبال دانسته‌اند، اعلام کرده دلیل خط خوردن علیرضا بیرانوند، محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به خاطر "فوتبال ناپاک" بوده است.

علی تارقلی‌زاده عضو ایرانی AFC در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهار نظر سعد الحارثی گفت: چنین شخصی را نمی‌شناسم و نمی‌دانم واقعا سابقه حضور در AFC‌ را دارد یا نه. اما فوتبال ایران در فهرست اولیه نامزدهای برترین بازیکن، صاحب گزینه بوده است.

او افزود: کنفدراسیون، برای انتخاب برترین‌ها، ابتدا فهرست ۱۰ نفره‌ای را اعلام می‌کند که علیرضا بیرانوند در این فهرست حضور داشت اما این که آیا او در بین سه گزینه نهایی نیز بوده و بعدا خط خورده، مساله دیگری است که من از آن بی خبرم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار