کد خبر: ۶۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران مأموريت اصلي بانك را كه اشاعه فرهنگ قرض الحسنه برشمرد و گفت: با جذب سپرده هاي مردم، خيرين و سازمان‌ها در راستاي كمك به نيازمندان واقعي و تسريع در رونق اقتصادي عمل خواهیم کرد.
کمک به تسریع رونق اقتصادي با جذب سپرده های مردمیمدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: کمک به تسریع رونق اقتصادي با جذب سپرده های مردمیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این بازدیدها، مرتضي اکبري به ارزيابي عملکرد مديريت شعب استان در حوزه هاي مختلف بانکداري، بررسي پتانسيل هاي اقتصادي و افزايش سهم بانك از بازارهاي هدف، تببين مصارف و منابع، بانكداري الكترونيك و ... پرداخت و ضمن تقدير از زحمات تمامي همكاران بيان داشت: مديريت شعب استان گيلان در اكثر شاخص ها عالي بوده و از نظر نسبت مطالبات به مصارف نيز فوق العاده عمل كرده است.  
دکتر اکبری در جلسه هم اندیشی با روسای شعب و دواير ستادي استان گيلان نيز اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران توانسته است با توليد خدمات و طرح‌هاي تسهيلاتي متنوع و متناسب با نياز اقشار مختلف جامعه، استقبال بيش از پيش مشتريان را جلب کند.  
وی تاکید کرد: روسای شعب متناسب با شرایط شعبه خود، مشتريان را به سوي استفاده از انواع طرح ها کوتاه مدت و بلند مدت بانک هدايت كنند تا بتوانند تعهدات بانك را در قبال مشتريان به نحو احسن انجام دهند و مأموريت اصلي بانك را كه اشاعه فرهنگ قرض الحسنه است با جذب سپرده هاي مردم، خيرين و سازمان‌ها در راستاي كمك به نيازمندان واقعي و تسريع در رونق اقتصادي به خوبي انجام دهند.  
مرتضی اکبری با بیان اینکه در اين وضعيت اقتصادي بانک قرض الحسنه مهر ايران جزء بانکهاي اول كشور مي باشد، گفت: در چند ماه گذشته به دليل جبران كاهش منابع كه ناشي از مشكلات اقتصادي در كشور بود، بانك توانست با انعقاد تفاهم نامه هاي بزرگ كشوري نظير كميته امداد، بنياد بركت، بنياد مسكن، دانشگاه ها و ... از اين مرحله عبور كند.  
وی افزود: در حال حاضر بانک در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و وضعيت سودآوري بانک در سال ۹۷ نسبت به ۹ ماهه مشابه در سال ۹۶ بسيار بهتر بوده و با ادامه همين روند تا پايان سال نسبت مصارف به منابع نيز به زير۹۰ درصد خواهد رسيد.  
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: طرح همیاران مهر همسو با نيت خيرخواهانه هموطنان و هم راستا با توسعه و گسترش فرهنگ قرض الحسنه است و همکاران براي معرفي اين طرح از تمامي توان و تلاش خود استفاده نمايند.  
وی ادامه داد: این طرح می تواند به تامین مالي جمعي براي حمايت از نيازمندان کمک کند تا از اين محل به اقشار ضعيف و متوسط جامعه در حوزه هاي اشتغالزايي، درمان، بانوان سرپرست خانوار و ... تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شود.  
در ادامه جلسه، نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن تشکر از زحمات پرسنل استان گیلان نکاتي را در خصوص مشتري مداري و رفتار مناسب با مشتريان، راهنمايي مناسب مشتريان از طريق مطالعه دقيق دستورالعمل ها و طرح هاي بانک، ارائه پيشنهادات، اجراي دقيق تفاهم نامه هاي کشوري، تشريح اهميت طرح همياران مهر و پشتيباني كامل پرسنل ستاد از شعب پرداخت و سخنان خود را با اعلام گزارش عملكرد استان در حوزه هاي دستگاه هاي خودپرداز، دستگاه پوز و خدمات الكترونيك به پايان رساند.  
اخوان بیطرف، رییس اداره کل اعتبارات و بین الملل بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز به ارائه گزارش آماري از مصارف و مطالبات استان گيلان و مقايسه رشد آن با کشور، عملکرد استان در خصوص وصولي اقساط ، طرح هاي اندوخته بانوان، ۲ در يك، پيوند مهر يكم و دوم ، بانكداري اجتماعي و ... پرداخت و نكات لازم در خصوص شفاف سازي دقيق پرونده هاي تسهيلاتي، نحوه واريز اقساط مشتريان، عدم تعميم طرح هاي حقيقي به حقوقي، پيگيري وصول مطالبات و تشريح نحوه وايز وام هاي دانشجويي وزارت علوم و دانشگاه آزاد را بيان داشت.  
شایان ذکر است، در ابتدای این جلسه بلادی چولابي مديريت شعب استان گيلان، ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان توضيحاتي را در خصوص ويژگي هاي استان از لحاظ جمعيت، اقتصاد، تعداد شهرها و تعداد شعب بانک در استان پرداخت و گزارشي از فعاليتهاي انجام شده در خصوص بازاريابي، جذب منابع، کنترل مصارف و وصول مطالبات ارائه کرد.  
گفتنی است، در حاشیه این مراسم کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گيلان با اهداي لوح تقديري از مرتضي اکبري مديرعامل محبوب بانك تجليل كردند.  
در این سفر، وکیل مشاور مدیرعامل و ریيس اداره کل حوزه مديريت، نجدي مدير امور استان ها، اخوان بيطرف رييس اداره کل اعتبارات و بين الملل، طبلشي رييس اداره کل پشتيباني و رحيمي رييس اداره كل مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم نيز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: