کد خبر: ۷۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
به روزرسانی جدید نسخه iOS ۱۲.۱.۳ منتشر شد
اپل با انتشار نسخه جدید به روزرسانی سیستم عامل آی‌اواس ( iOS ۱۲.۱.۳ ) اعلام کرده است که کاربران قادر خواهند بود با دریافت و دانلود این نسخه جدید بسیاری از باگ و آسیب‌پذیری‌های کشف شده در گوشی و آیپد را برطرف کنند.

اپل به روزرسانی جدید نسخه iOS ۱۲.۱.۳ را برای دستگاه‌های آیفون و آی‌پد منتشر کرد.
شرکت آمریکایی اپل  با انتشار نسخه جدید به روزرسانی سیستم عامل آی‌اواس ( iOS ۱۲.۱.۳ ) اعلام کرده است که کاربران قادر خواهند بود با دریافت و دانلود این نسخه جدید به روزرسانی شده از سیستم‌عامل گوشی‌های آیفون و تبلت های آی‌پد، علاوه بر بهره مندی از برخی قابلیت‌های جدید و کاربردی، بسیاری از باگ و آسیب‌پذیری‌های کشف شده در آن را نیز  برطرف کنند.
از جمله مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری که در نسخه قبلی این سیستم عامل وجود داشت و خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را با مشکل مواجه کرده بود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
یکی از این باگ‌های نرم‌افزاری به اپلیکیشن پیش‌فرض iMesseges بود که در نمایش جزئیات ( details ) پیام‌های دریافت و ارسال شده مشکل ایجاد می‌کرد و پیش نمایش پیام‌های کاربران را نشان نمی داد.
یکی دیگر از این مشکلات به آی‌پد پرو ۲۰۱۸ مربوط می شود که در صورتی که کاربران یک دستگاهی را برای پخش صدا به آن متصل کنند، باعث ایجاد نویز در صدا می شد.
در آخر آسیب پذیری و باگ دیگری که در اپلیکیشن carplay  وجود داشت و در آیفون‌های جدید همچون آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس‌اس‌مکس بسیاری از کاربران را با مشکل مواجه ساخته بود، قطعی اتصال این اپلیکیشن در گوشی‌های مذکور بود.
حالا به گفته اپل، انتشار این به روزرسانی و آپدیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا علاوه بر بهره‌مندی از ویژگی‌های جدید، باگ‌های نرم‌افزاری ذکر شده در بالا را نیز برطرف کنند تا در استفاده از امکانات و قابلیت‌های مختلف موجود در دستگاه‌های خود به مشکل برخورد نکنند.
همچنین هم‌زمان با به‌روزرسانی سیستم عامل آی‌اواس، آپدیت‌های دیگری برای macOS، watch OS ۵.۱.۳، tv OS ۱۲.۱.۲ نیز منتشر شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار