کد خبر: ۷۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسي عملکرد شعبه مركزي بوشهر و تبيين راهكارهاي مناسب براي تحقيق اهداف و سياست هاي تدوين شده در فرصت باقي مانده از سال ضمن بازديد از اين شعبه بيان داشت: چنانچه سبد محصولات بانك به درستي و با روشهاي كارآمد به جامعه اطلاع رساني شود، گسترش روزافزون دامنه ي مشتريان را به دنبال خواهد داشت.
گسترش روزافزون دامنه ی مشتريان با بازاریابی با روش های کارآمدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر اکبری از اقدامات صورت گرفته برای اجراي کامل سياست هاي اعتباري در استان تقدير كرد و گفت: لازم است تا همكاران تمامي تلاش خود را براي ارائه خدمات مطلوب تر به مشتريان به كار گيرند.
وی ضمن تاکید به ویژگی هاي مثبت بانکداري الکترونيک و تاثير آن در تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات گفت: در بستر بانكداري اجتماعي بايد ساختار بانكداري مدرن اجرا و تمام خدمات به صورت غيرحضوري با استفاده از ابزارهاي روز الكترونيكي و مجازي به مشتريان ارائه شود.
مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران يک مجموعه كاملا اجتماعي است و با آحاد مردم جامعه سر و كار دارد و خدمات و سبد محصولات اين بانك به نحوي طراحي شده كه پاسخگوي تامين مايحتاج نيازمندان واقعي باشد، از اين رو بر همه همكاران واجب است تا در مواجه با مشتريان و ارباب رجوع، اصول كامل مشتري مداري و سجاياي اخلاقي را رعايت كنند.
در این بازدید، آمار عملکرد و فعالیت های انجام شده در خصوص بازاريابي، جذب منابع جديد، کنترل مصارف و پيگيري وصول مطالبات مورد ارزيابي قرار گرفت و رهنمودهاي لازم ارائه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: