کد خبر: ۷۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
گلکسی فولد به‌زودی راهی بازار می‌شود؟
از 2011 که اولین نمونه گوشی تاشوی کمپانی کره‌ای نمایش داده شد تا به امروز، همه منتظر ورود آن هستند و هرروز یک خبر تازه به گوش می‌رسد.
انتشار عکس و مشخصات گوشی تاشوی سامسونگ
از 2011 که اولین نمونه گوشی تاشوی کمپانی کره‌ای نمایش داده شد تا به امروز، همه منتظر ورود آن هستند و هرروز یک خبر تازه به گوش می‌رسد.
گفته می‌شود گلکسی فولد یا گلکسی اف تا آخر فوریه رونمایی می‌شود. گلکسی Fold همچنین قرار است درست مثل گلکسی اس 10 با بیکسبی ۳.۰ عرضه شوند که نسبت به نسل پیش باهوش‌تر و سریع‌تر شده است. گفته می‌شود گوشی تاشدنی سامسونگ به صفحه‌نمایشی ۴.۷ اینچی مجهز باشد که وقتی باز می‌شود اندازه صفحه به ۷.۳ اینچ افزایش پیدا می‌کند.
دریکی از ثبت اختراعات سامسونگ از دو اسکرین جدا از هم که به هم متصل می‌شوند، نام‌برده شده است.
به‌هرحال عکسی که مشاهده می‌کنید، جدیدترین عکس و رندر گرافیکی از گلکسی اف است که دو اسکرین جدا از هم را نشان می‌دهد که به‌صورت لولایی یکدیگر را نگه می‌دارند.
در حال حاضر چیز بیشتری در مورد این گوشی نمی‌دانیم. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد Galaxy Fold را به‌صورت خصوصی در نمایشگاه MWC 2018 برای برخی رسانه‌ها و شرکا رونمایی کند اما تا آن زمان چیز زیادی در مورد این دستگاه نمی‌دانیم جز این‌که به احتمال زیاد به فناوری 5G نیز مجهز بوده و قیمت آن نیز بسیار بالا خواهد بود.
سامسونگ در میان‌رده‌های جدید خود از سه یا حتی چهار دوربین در پشت گوشی استفاده کرده است. به این ترتیب انتظار داریم پرچم‌داران آینده این شرکت نیز حداقل چنین مشخصاتی داشته باشند. طبق اطلاعات منتشر شده از منبع کره‌ای ETNews گوشی پرچم‌داری که همگی منتظر آن هستیم یعنی گوشی تاشدنی سامسونگ به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود.
این گوشی هم از همان ماژول دوربین سه‌گانه مشابه پرچم‌دار گلکسی اس 10 پلاس استفاده خواهد کرد و طبق این گزارش فروردین‌ماه معرفی خواهد شد. چینش این دوربین هم ظاهراً دوربین دوگانه + اولتراواید خواهد بود؛ چیزی که آن را در گلکسی A7 2018 نیز دیده بودیم. هرچند امکان دارد به جای سنسور تشخیص عمق یک دوربین تله‌فوتو قرار داشته باشد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار