کد خبر: ۷۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد
عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ح – خ – د - ذ – ر - س – ش – ط – ظ – ع – غ – ف– ق – ک – گ – ل – م – ن – و – ه – ی" آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت شد.
یک خبر خوب برای بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی ۵۰ درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد.

 یونس کریم نژاد اظهار داشت: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ح – خ – د - ذ – ر - س – ش –  ط – ظ – ع – غ – ف– ق –  ک – گ –  ل – م – ن –  و – ه – ی" آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت شد.

وی ادامه داد: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ج – ز – ژ – ص – ض " شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می شود.

کریم نژاد افزود: بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ب - پ – ت – ث – چ " شروع می شود نیز عیدی خود را در روز ۴ اسفند دریافت می کنند.
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند نیز در روز ۵ اسفند عیدی دریافت می‌کنند.

کریم نژاد گفت: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف " الف" شروع می‌شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا ۲۰۰۰ نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز ۶ و ۷ اسفند دریافت خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار