به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این پنل به این موضوع اشاره شد که مدیریت توسعه کانالهای جدید فروش، بستری برای استارتآپهاست تا خدمات بیشتری از سوی بیمه سامان و در راستای داده باز به آنها ارائه شود.
براساس این گزارش، همچنین به موضوع اینشورتکها پرداخته و فرصتها و چالشهای اینشورتکها در ایران مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه به چالشهایی اشاره شد که با اینترنت اشیا قابل حل است و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت که میتوانند در صنعت بیمه ارائه دهند. علاوه بر فروش، اینترنت اشیا و حوزه سلامت مواردی بود که در این پنل به آنها پرداخته شد.