کد خبر: ۷۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایي رياست جمهوري با هدف حفظ و ايجاد اشتغال از اختصاص تسهيلات از طريق بانک قرض الحسنه مهرايران به شرکت‌هاي دانش‌بنيان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، روح الله ذوالفقاری معاون برنامه ریزي صندوق نوآوري و شکوفايي رياست جمهوري با بيان اين که با هدف حفظ و ايجاد اشتغال تسهيلات به شرکت‌هاي دانش‌بنيان اختصاص خواهد يافت، اظهار كرد: در راستاي حمايت هم جانبه از شركت‌هاي دانش‌بنيان و همكاري حداكثري با شبكه بانكي، با حمايت اين صندوق و از طريق بانك قرض‌الحسنه مهر ايران به شركت‌هاي دانش‌بنيان واجد شرايط اعطا خواهد شد.
وی افزود: هدف از ارائه این تسهیلات کمک به ایجاد و حفظ ۵۰۰۰ شغل در شرکت‌هاي دانش‌بنيان با اولويت مناطق کمتر برخوردار بوده و با توجه به آمادگي اعلام شده توسط بانك قرض الحسنه مهرايران، شعب اين بانك در سراسر كشور پذيراي متقاضيان خواهند بود.
معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایي با بيان اينکه تاکنون دو تفاهم‌نامه همکاري ميان صندوق نوآوري و شكوفايي و بانك قرض الحسنه مهر ايران منعقد شده است، تصريح كرد: جزييات اين طرح و شرايط متقاضيان به زودي از طريق بانك و وبگاه صندوق اطلاع‌رساني خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: