کد خبر: ۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس اداره امور شعب استان خوزستان، پاسخگویی مناسب و رضایت بخش را لازمه رشد و تعالی هر بنگاه اقتصادی دانست و افزود: ما باید در هر پست و جایگاهی که قرار داریم خداوند متعال را بابت توفیق خدمت رسانی به مردم شاکر باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان؛ آیت الله فرحانی _ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری_ در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات شایسته و جهادی بانک مهر اقتصاد در جریان نهال کاری و مبارزه با ریزگردها و کمک رسانی به سیل زدگان استان خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد با اقدامات ارزنده و جهادی خود ثابت کرده است که همیشه و در تمامی عرصه ها آماده خدمت رسانی به مردم عزیز و خونگرم استان بوده و این جای تقدیر دارد .
وی در بخش دیگر از سخنان خود، ضمن قدردانی از فعالیتهای فرهنگی اداره امور شعب استان خوزستان خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد با انجام اقدامات درخشان فرهنگی همچون دیدار با خانواه معظم شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم، دیدار ودلجویی از جانبازان سرافراز، دیدار با آیات عظام و علما و مراجع توانسته است جایگاه ویژه ای در بین بانکها و سایر نهادهای انقلابی و ادارات استان کسب نماید .
آیت الله فرحانی همچنین در ادامه با اشاره به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در زمینه رونق تولید، ابراز امیدواری کرد تا بانک مهر اقتصاد بتواند با توجه به شرایط فعلی اقتصادی نقش موثرتری در ایجاد اشتغال و شکوفایی صنایع و تولید استان ایفا نماید.
نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان کارکنان بانک مهراقتصاد را به خاطرپاسخگویی مناسب و رضایت بخش به ارباب رجوع شایسته تقدیر و این امر را لازمه رشد و تعالی هر بنگاه اقتصادی دانست و تاکید کرد: ما باید در هر پست و جایگاهی خداوند متعال را بابت توفیق خدمت به مردم عزیز شاکر باشیم.
در ادامه این دیدار مسعود حاتم وند _ رئیس اداره امور شعب استان خوزستان_ گزارشی از اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه ارائه خدمات مالی به عموم مردم و ارسال کمک های گسترده به سیل زدگان خوزستان و احداث 180 هکتار جنگل در استان در راستای تبعیت از فرمایشات مقام عظمای ولایت برای مبارزه با ریزگردها و جلوگیری از آلودگی هوا ارائه داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: