تصاویر بازطراحی شده از ۲۰۰۸ در فضای مجازی منتشر شده است. در این تصاویر شاهد یک کراس‌اوور شیک و جذاب هستیم که شدیدا تحت تاثیر ۲۰۸ قرار دارد.  ۲۰۰۸ در نمای روبه‌رو دارای یک جلوپنجره جدید است که از دو طرف به چراغ‌های کشیده و متفاوت‌تر متصل می‌شود.

چراغ‌های روزتاب عمودی در دل چراغ‌های اصلی جا گرفته و در زیر آن‌ها شاهد دریچه‌های هوا و برجستگی‌های متالیک نقره‌ای هستیم. گلگیرهای عقب، قوس‌های بدنه و بخش‌های پلاستیکی باعث اسپورت‌تر شدن نمای انتهایی خودرو شده‌اند.
ما همچنین در این خودرو شاهد شیب سقفی زیبا، خطوط بدنه پویا، و شیشه انتهایی متفاوت هستیم.

 نمای انتهایی خودرو قوس بیشتری داشته و سپرهای پلاستیکی بزرگتر در جذابیت بیشتر خودرو تاثیر دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ۲۰۰۸ جدید می‌توان به چراغ‌های کشیده نمای عقب و اسپویلرهای کشیده نمای عقب اشاره کرد.

مهمتر از همه، 2008 جدید ، با حفظ پلت فرم کامپکت PSA (گروه پژو-سیتروئن) موسوم به (CMP) تولید خواهد شد، که به طور خاص برای استفاده در خودروهای کوچک طراحی و پایه ریزی شده است. اولین مدل وفق یافته با این پلتفرم، احتمالا Peugeot 208 جدید خواهد بود و انتظار می رود که در نمایشگاه خودرو رونمایی شود و این یعنی تقریبا شش ماه قبل از اینکه 2008 معرفی شود.

تصاویر مدل جدید پژو 2008 مدل 2019 منتشر شد + عکس

با توجه به زمینه های پلت فرم جدید، نسل قبلی 2008 کمی بزرگتر از مدل نهایی خواهد بود و همینطور تقریبا 40 کیلوگرم (88 پوند) هم سبکتر خواهد شد.

برخی از گزینه های موتوری پیشنهاد شده برای نسل جدید این شاسی بلند، یک موتور بنزینی 1،2 لیتری با تکنولوژی PureTech است که بسته به توان بین 85 تا 130 اسب بخار قدرت تولید می کند. علاوه بر این پژو 2008 جدید همراه با یک موتور بنزینی 1.5 لیتری BlueHDi عرضه خواهد شد. مدل پایه 2008 جدید به طور انحصاری با یک سیستم انتقال قدرت دستی 6 سرعته آماده فروش خواهد شد، در حالی که در نسخه های بالاتر از یک سیستم انتقال قدرت هشت سرعته خودکار استفاده خواهند شد.

تصاویر مدل جدید پژو 2008 مدل 2019 منتشر شد + عکس

علاوه بر این بروز رسانی های صورت گرفته برای SUV ساب کامپکت فرانسوی، گفته می شود که از یک پیشرانه هیبریدی 48 ولتی هم در این خودرو جدید استفاده خواهد شد. همینطور گمان می رود که یک نسخه تمام الکتریکی از آن نیز در دسترس مشتریان باشد که مسافتی به اندازه 280 مایل (450 کیلومتر) را با یک بار شارژ کامل طی خواهد کرد.

 

در حالی که تغییرات موتوری قابل توجه خواهد بود، اما این ظاهر جدید 2008 است که برای اکثر خریداران جالب خواهد بود. این خودروساز فرانسوی، طرح های ظاهری و داخلی را به طور کامل بازسازی کرده تا طراحی جدیدش، بازتاب دهنده قوی سایر SUV های جدید این برند همچون 3008 و 5008 باشد.

 

با توجه به این موضوع، 2008 دارای یک طراحی جلو جدید و همچنین چراغ های سفارشی است که بطور یکپارچه به یک مجموعه لامپ های عمودی LED هدایت شده است. ارتفاع این شاسی بلند نیز نسبت به مدل فعلی کمی بلندتر شده بنابراین باید داخل کابین بزرگتر از قبل شده باشد.

تصاویر مدل جدید پژو 2008 مدل 2019 منتشر شد + عکس

در نهایت، داخل این SUV ساب کامپکت آخرین پنل صفحه کیلومتر شمار پژو موسوم به i-Cockpit و همچنین طیف وسیعی از مواد با کیفیت مناسب که به طور قابل توجهی بالاتر از آنچه که در 2008 فعلی بکار رفته، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.