کد خبر: ۷۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴
مهاجم ۲۰ ساله تیم امید گفت: فصل پیش با استقلال توافق کردم و قرارداد داخلی هم بستیم، ولی یک‌سری اتفاقات افتاد که باعث شد نتوانم به این تیم بروم.

روزنامه خبرورزشی : احمدرضا احمدوند که فصل قبل در تیم مقاومت تهران بازی می‌کرد با قراردادی سه ساله پرسپولیسی شد.

احمدوند که دوران سربازی خود در این تیم را سپری می‌کرد از ابتدای ماه آینده قراردادش به پایان می‌رسد و می‌تواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

نکته جالب در مورد این بازیکن قرارداد داخلی‌اش با باشگاه استقلال در تابستان گذشته بود، ولی به دلیل یک‌سری مشکلات نتوانست آبی‌پوش شود. گفت‌وگوی ما با این مهاجم آینده‌دار را بخوانید.

چه شد که پرسپولیسی شدی؟

من دوران خدمت سربازی‌ام را در تیم مقاومت تهران سپری می‌کنم و تا چند روز آینده قراردادم به پایان می‌رسد. از همین رو از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم، ولی وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید بلافاصله با عرب مذاکرات‌مان را انجام دادیم و قراردادم را با پرسپولیس امضا کردم.

سربازی‌ات چه زمانی به پایان می‌رسد؟

اول مرداد سربازی‌ام تمام خواهد شد و از آن زمان در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

تو فصل گذشته با استقلال قرارداد داخلی امضا کردی...

در مورد این موضوع باید یک توضیح کوتاه بدهم. من فصل پیش با استقلال توافق کردم و قرارداد داخلی هم بستیم، ولی یک‌سری اتفاقات افتاد که باعث شد نتوانم به این تیم بروم. به همین دلیل مجبور شدم برای به پایان رساندن دوران سربازی‌ام در مقاومت بمانم.

حالا خودت از بچگی پرسپولیسی بودی یا استقلالی؟

اهل دروغ گفتن نیستم؛ واقعیت این است که من نه پرسپولیسی بودم و نه استقلالی، ولی از امروز یک پرسپولیسی متعصب هستم و همه وجودم را برای موفقیت پرسپولیس می‌گذارم. پرسپولیس تیم بزرگی است و پیشنهاد این تیم چیزی نیست که بشود آن را رد کرد.

برای آمدن به پرسپولیس با چه کسانی مشورت کردی؟

بیشتر از همه با حمید استیلی که مدیر تیم ملی هم است مشورت کردم و تصمیم گرفتم پرسپولیسی شوم.

ترافیک بازیکنان هجومی در پرسپولیس زیاد است. با این موضوع چطور کنار می‌آیی؟

بازی کردن در پرسپولیس سخت است و این تیم بازیکنان ملی‌پوش و بزرگی در اختیار دارد، ولی من هم انگیزه زیادی دارم تا خودم را به کادر فنی ثابت کنم. با تلاش زیاد مطمئن هستم می‌توانم به ترکیب ثابت پرسپولیس برسم.

از چه زمانی در تمرینات شرکت می‌کنی؟

در حال حاضر در خدمت تیم امید هستم. بعد از اتمام خدمت سربازی و انجام یک‌سری کارهای اداری در تمرینات حاضر خواهم شد که به احتمال فراوان بعد از بازگشت تیم از ترکیه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار