کد خبر: ۷۸۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
روزنامه ورزشی «گل» نوشت که ظاهرا مزدک میرزایی پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» را پذیرفته و او از صداوسیما جدا شده است.

مزدک میرزایی کجاست؟

روزنامه ورزشی «گل» نوشت که ظاهرا مزدک میرزایی پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» را پذیرفته و او از صداوسیما جدا شده است.

«۳ روزنامه چاپ تهران در خبرهای جداگانه‌ای نوشته‌اند مزدک میرزایی، گزارشگر ورزشی معروف صداوسیما احتمالا از ایران می‌رود و به یک شبکه ماهواره‌ای در لندن می‌پیوندد. روزنامه گل امروز با تیتر «شوک مزدک» و روزنامه خبر ورزشی با تیتر «مزدک به جای عادل در لندن» به این موضوع پرداخته‌اند. روزنامه شهروند هم با روتیتر «شایعه‌ای که شاید هیچکس باور نمی‌کرد و امیدواریم تکذیب شود» در صفحه اول تیتر زد: «ایران اینترنشنال به جای شبکه سه؟ مزدک به لندن کوچ کرد؟»

روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «حوالی ظهر دیروز بود که شایعه عجیبی شنیدیم. شایعه‌ای که این بار نه حول محور یک فوتبالیست بلکه پیرامون یکی از مشهورترین گزارشگران ایران می‌چرخید. اصل شایعه این بود: «مزدک میرزایی از ایران رفته تا از این پس با شبکه فارسی‌زبان ایران اینترنشنال همکاری کند؛ شبکه‌ای که برنامه‌هایش از لندن پخش می‌شود و مقامات کشوری همکاری با آن را به خاطر مواضعش ممنوع اعلام کرده‌اند.»

این شایعه خیلی زود به لطف فضای مجازی فراگیر شده و به یکی از سوژه‌های اصلی کانال‌ها و صفحات اینستاگرام بدل شد. همین قضیه کافی بود تا همه نگاه‌ها معطوف به مزدک شود.

تلفن خاموش

از ساعت ۱۵ تا حوالی ۱۶:۲۰ بارها با تلفن همراه مزدک میرزایی تماس گرفتیم اما اصلاً تلفنش زنگ نمی‌خورد و معلوم بود که یا ایران نیست یا آن را از دسترس خارج کرده است. حتی پیامک هم برایش نمی‌رفت. این مسئله باعث نگرانی‌مان شد به همین خاطر از طریق واتس‌آپ با او تماس گرفتیم و زنگ هم می‌خورد ولی جواب نمی‌داد. این تلاش تا ساعت ۱۷:۴۵ طول کشید اما گزارشگر کم‌حاشیه تلویزیون تلفنش را جواب نمی‌داد. جالب این که با چند نفر از بچه‌های تلویزیون نیز تماس گرفتیم اما آنها یا از اصل ماجرا بی‌اطلاع بودند یا طی روزهای گذشته میرزایی را ندیده بودند.

سفر به آلمان؟

پیگیری‌های ما سرانجام به این سرنخ رسید که میرزایی قصد داشته چند روز قبل راهی اروپا شود و مقصدش نیز ظاهراً آلمان بوده است نه انگلستان. یک مسافرت تفریحی که اگر انجام شده باشد که زود تمام می‌شود و قرار است مزدک به ایران بازگردد.

دومین شایعه

این دومین شایعه‌ای است که طی روزهای اخیر پیرامون گزارشگران ایران و شبکه فوق مطرح شده است. چند روز قبل شایعه شده بود که عادل فردوسی‌پور در تیررس قرار گرفته و پیشنهادی بسیار چرب و نرم به او داده شده ولی خود عادل قاطعانه قضیه را تکذیب کرد. حالا هم نام مزدک میرزایی مطرح شده است؛ شایعه‌ای که البته احتمال وقوع آن خیلی کم بوده و به احتمال زیاد امروز خود مزدک با یکی از مدیران ارشد تلویزیون آن را تکذیب خواهند کرد.

روزنامه گل: مزدک میرزایی پیشنهاد ایران اینترنشنال را پذیرفت

روزنامه گل هم در صفحه اول با روتیتر «آقای مجری برای همیشه ایران را ترک کرد و به شبکه ماهواره ای پیوست»، تیتر زد: «شوک مزدک!»

این روزنامه نوشت که ظاهرا مزدک میرزایی پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» را پذیرفته و از صداوسیما جدا شده است.

جهان نیوز هم در این رابطه حرف اخر را زد و نوشت میرزایی همراه با خانواده اش به لندن سفر کرد و به نظر می‌رسد، تصمیم قطعی اش برای مهاجرت را گرفته است. برخی دوستان نزدیک میرزایی گفته بودند، او همراه با خانواده برای انجام یکسری امور کاری در کشور ترکیه حضور دارد؛ اما ساعتی قبل خبر رسید که او بامداد امروز به انگلیس رفته است.

ناگفته نماند که شبکه‌های فارسی خارج از کشور، عمدتا در زمینه خبرنگار و مجری ورزشی ـ تمام وقت و ثابت ـ دچار ضعف و کمبود‌های اساسی هستند.

 

مزدک میرزایی

مزدک میرزایی، متولد ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران گزارشگر فوتبال در تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل مقطع دکتری حقوق بین‌الملل عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران است. میرزایی از سال ۷۶ تاکنون در صداوسیمای ایران کار می‌کند.»

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار