کد خبر: ۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
دکتر براری معاون وزیر و رئیس سازمان فضائی کشور در دیدار با مدیرعامل پست بانک ایران و رئیس پژوهشگاه فضائی با اشاره به نقش پست بانک ایران در رفع مشکلات شرکت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گقت: این بانک ظرفیت بسیار بزرگی برای مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصاد دیجیتال هم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی با تشکر از رویکرد و نگاه مدیرعامل جدید این بانک ادامه داد، خوشبختانه رویکرد بانک با حضور دکتر شیری رویکرد حل مسئله است و در مواردی که به مشکلی برمی‌خوریم راهکارهای مناسبی برای رفع مشکل ارائه می دهد.
همچنین دکتر شیری نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در این جلسه با تشکر از دکتر براری و دکتر صمیمی گفت: این بانک به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه این بخش که امروز پیشران توسعه همه بخش‌های کشور است خواهد داشت. خوشبختانه گستردگی نقاط تماس پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور مزیت بزرگی است که انجام این کار را آسان‌تر می‌کند.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و هدایت نقدینگی عمومی ازطریق انتشار اوراق مشارکت می‌تواند کمک مناسبی برای تأمین منابع مالی موردنیاز طرح‌ها و پروژه‌های ملی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.
گفتنی است: درپایان این جلسه تندیس ماهواره ناهید نیز از طرف پژوهشگاه فضائی به دکتر شیری اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: