کد خبر: ۸۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
بورس انرژی امروز و فردا شاهد عرضه ۷۵ هزارتن فرآورده‌های مختلف نفتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عرضه‌های بنزین صادراتی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در بورس انرژی، در کنار حجم بالایی از گاز مایع 5 پالایشگاه بزرگ کشور و همچنین نخستین فروش گازوییل در محموله های 10 هزار تنی طی امروز و فردا، رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران را با سنگین‌ترین عرضه‌های فرآورده‌های نفتی در ابتدای شهریورماه روبرو کرده است.

این در حالی است که استقبال خریداران خارجی از عرضه فرآورده های نفتی در بورس باعث شده تا رینگ بین الملل بورس انرژی ایران میزبان حجم بالاتری از انواع محصولات پتروشیمیایی پالایشگاهها و شرکت های پتروشیمی مطرح کشور باشد.

رقابت پذیری و حذف تشریفات زائد در کنار برخورداری از مزایای مالیاتی و امتیاز های صادرات در بورس انرژی و همچنین اطمینان از وجود کالای استاندارد و با کیفیت در این بازار متشکل باعث شده تا سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی به بورس انرژی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

بر اساس این گزارش، طیامروز و فردا بازار فیزیکی بورس انرژی ایران میزبان عرضه‌‌های صادراتی شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی ایران خواهد بود.

به عبارت دیگر، 75 هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی شامل گازمایع، نفت‌گاز و بنزین در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه خواهد شد که سنگین‌ترین عرضه فرآورده‌های نفتی در این بازار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس انرژی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار