کد خبر: ۸۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
اکران فیلم «آماده‌ای یا نه» در هالیوود؛ «آماده‌ای یا نه»، روایتی از اتفاقات عجیب و غیرمنتظره در شب عروسی
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «آماده‌ای یا نه» به کارگردانی مشترک «مت بتینلی» و «تیلور گیلت» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از ابتدای هفته آغاز کرده و طی هفته اول فروش خود توانسته با رقمی معادل هشت میلیون دلار در رتبه پنجم باکس آفیس قرار گیرد. تاریخ انتشار: 13:30 - 08 شهریور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۸۵۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «آماده‌ای یا نه» به کارگردانی مشترک «مت بتینلی» و «تیلور گیلت» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از ابتدای هفته آغاز کرده و طی هفته اول فروش خود توانسته با رقمی معادل هشت میلیون دلار در رتبه پنجم باکس آفیس قرار گیرد. 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «آماده‌ای یا نه» آمده است : شب ازدواج یک عروس با اتفاقات عجیب و غیرمنتظره ای مواجه می شود که باعث می شود او در یک بازی گرفتار شود، در این بازی مجبور است برای زنده ماندن تلاش کند و بسیاری از میهمانان قصد کشتن وی را دارند. 

اتفاقات عجیب و غیرمنتظره در شب عروسی/////////جمعه

سامارا ویوینگ، آدام برادی، مارک اوبرایان، هنری کاژمی، اندی مک دال، ملنا اسکارفیو، کریستین برون، جان رالستون، لیام مک دونالد، اتان تراویس و روی دیکنزی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ژانر وحشت آماده ای یا نه به ایفای نقش پرداخته اند. 

گای باسیک و ریان مورفی فیلمنامه نویسان امریکایی نگارش این اثر سینمایی را بر عهد داشته و پخش آن را کمپانی لگند استودیو انجام داده است، این فیلم از هفته آینده اکران خارج از امریکای خود را آغاز خواهد کرد. 

اتفاقات عجیب و غیرمنتظره در شب عروسی/////////جمعه

فیلم سینمایی «آماده‌ای یا نه» شانزدهمین تجربه «مت بتینلی» در عرصه کارگردانی محسوب می‌شود، وی در سال ۱۹۹۸ نخستین تجربه خود را در قالب مستندی با نام به اینجا میگن هالیوود آغاز کرد و پس از آن بعد از ۹ سال استراحت دومین فیلم خود را در سال ۲۰۰۷ ساخت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار