کد خبر: ۸۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد، به منظور فراهم سازی اقدامات اولیه ساخت 4 باب منزل مسکونی در مناطق سیل زده مرزی سیستان با مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان، منصور شیخ الاسلامی - مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک - در نشست هماهنگی ساخت واحدهای مسکونی برای افراد نیازمند، گفت: بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به مسئولیت های اجتما عی خود، ساخت واحدهای مسکونی برای افراد کم بضاعت و کمک رسانی به هموطنانی که گرفتار بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله شده اند را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک- ضمن تشریح فعالیت های بانک مهر اقتصاد در مسئولیت های اجتماعی، درختکاری در کانون بحرانی ریزگردها در استان خوزستان، کمک به هموطنان زلزله زده و حمایت از هم میهنان آسیب دیده از سیل را از جمله اقدامات صورت گرفته در این عرصه عنوان کرد.
محسن منشوری سبزوار - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – نیز در ابتدای این دیدار، پرداختن به مسئولیت های اجتماعی را فراتر از سایر خدمات بانک عنوان کرد و گفت: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و با همیاری و کمک همه هموطنان و همکاران بتوانیم بخشی از خسارت های سیل را در مناطق محروم سیستان جبران کنیم .
منشوری در ادامه خاطر نشان کرد: در صددیم تا ساخت واحد های مسکونی با طرح و نقشه جامع پیش رود و با شناسایی افراد نیازمند به آنها واگذار شود.
در ادامه این دیدار ، ناصر شهرکی - رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان - نیز در ابتدای این نشست گزارشی از بازدید میدانی صورت گرفته از مناطق مرزی سیل زده سیستان ارائه کرد و افزود: خدمت رسانی به افراد آسیب پذیر جامعه خود نوعی عبادت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: