کد خبر: ۸۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

    
    دستگیری سارق بانک
رشت‌– خبرنگار کیهان: سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان از دستگیری یکی از سارقان بانک شهرستان فومن خبر داد.سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد‌، اظهار داشت: چند سارق پس از تخریب دیوار پشت یکی از بانک‌های شهرستان فومن‌، مبلغ 622 میلیون ریال را به سرقت بردند که طراح اصلی این سرقت توسط کارآگاهان آگاهی استان گیلان در یکی از استان‌های مرزی شناسایی و دستگیر شد.
وی در ادامه افزود: این متهم 25 ساله در بازجویی پلیس به سرقت از بانک شهرستان فومن با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.به گفته سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان تلاش پلیس برای دستگیری دو همدست دیگر این سارق همچنان ادامه دارد.
قاچاقچیان در آتش خود سوختند
 سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی سیب و سوران در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه وانت حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه وانت در این شهرستان چهار نفر را به کام مرگ کشاند. سرهنگ غلامرضا توکلی‌، افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه وانت دیگر به شدت برخورد و هر دو خودرو دچار حریق شده‌اند.
وی ادامه داد: در این حادثه متأسفانه چهار سرنشین دو دستگاه خودرو که هویت‌های آنها نامشخص است به علت جراحات وارده و سوختگی شدید در محل حادثه فوت کردند.کارشناسان علت بروز این حادثه را انحراف به چپ وانت حامل سوخت قاچاق عنوان کردند.
سارقان میلیاردی منازل مسکونی
کرج – فارس: فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند شش نفره سرقت منازل در البرز خبر داد. سرتیپ عباسعلی محمدیان، گفت: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارقان با استفاده از خودروهای پژو 405 و پراید 111 از طریق بالکن و تراس و تخریب درب ، وارد منزل می‌شدند و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اموال منزل می‌کردند.وی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و به کارگیری اقدامات پلیسی مشخص شد باند شش نفره سارقان از اقوام غرب کشور هستند که با هماهنگی مقام قضائی سه نفر آنها در یکی از استان‌های همجوار، دو نفر در شهرستان ساوجبلاغ و یک نفر در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.محمدیان با بیان اینکه تمام متهمان سابقه‌دار بودند، تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت منزل شدند اما در مواجهه با دلایل و مستندات پرونده به ناچار لب به اعتراف گشودند و به 22 فقره سرقت در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند. فرمانده انتظامی استان البرز با‌ اشاره به اینکه ارزش اموال سرقت شده توسط این باند حرفه‌ای40 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان تاکنون هشت نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر افراد ادامه دارد.
تصادف مرگبار
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی شهرستان شوش، از واژگونی خودروی سمند در محور مواصلاتی «شوش- اهواز» خبر داد.
سرهنگ «حمیدرضا بهاروند» گفت: در این سانحه رانندگی دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز توسط نیروهای امدادی به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال داده شدند.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت تصادف را عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده سمند اعلام کردند.
انهدام باند توزیع هروئین
مشهد‌– باشگاه خبرنگاران جوان: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان یک باند توزیع ماده مخدر هروئین در مشهد منهدم شد. با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام‌زمان‌(عج) و پلیس مبارزه با موادمخدر، ضمن دستگیری دو تبعه خارجی سوداگر مرگ، محموله هروئین قبل از توزیع بین جوانان کشف و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وجه‌نقد نیز توقیف شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار