کد خبر: ۸۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از عملکرد شاگردانش مقابل صربستان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرناندو سانتوس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه مقابل صربستان به برتری 4 بر 2 دست یافت، پس از این بازی گفت: صربستان مرا سورپرایز کرد، انتظار داشتم که آنها از همان دقیقه اول برای پیروزی بجنگند اما آنها همان بازی را ارئه دادند که در تساوی یک - یک دو تیم در بازی رفت ارائه کرده بودند. این کار ما را برای خلق موقعیت گلزنی پیچیده کرد، اما ما بر بازی تسلط داشتیم و بازیکنانم باید به بازی که ارائه دادند، افتخار کنند.

سرمربی پرتغال که با پیروزی تیمش بر صربستان در بلگراد مسیرشان برای صعود به یورو 2020 هموار شد، تصریح کرد: من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما پس از گل دوم‌مان کمی دچار غفلت شدیم. ما فکر کردیم که بازی تمام شده اما هنوز زمان زیادی از بازی مانده بود و ما مشکلاتی را برای خودمان درست کردیم. به هر حال مهم پیروزی بود که کسب کردیم و درباره کریستیانو رونالدو - هشتادونهمین گل ملی‌اش را در این بازی به ثمر رساند - هم باید بگویم که او در گلزنی سیری‌ناپذیر است.

وی افزود: ما قدم خیلی مهمی برای صعود به یورو 2020 برداشتیم، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این اولین پیروزی از 6 پیروزی مدنظرمان برای صعود به مرحله پایانی یورو 2020 بود و حالا بازی مهمی برابر لیتوانی خواهیم داشت که بازی آسانی نیست. با پیروزی در آن بازی هم یک گام دیگر به صعود نزدیک می‌‌شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار