کد خبر: ۸۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
صبح روز سه شنبه بیست و ششم شهریور ماه، نشست هم اندیشی مدیران ستاد و استانها با حضور مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ؛ در این نشست سرپرست مدیریت راهبری شبکه فروش بیمه رازی در خصوص ایجاد شبکه حرفه ای فروش و درجه بندی نمایندگان بر اساس عملکردشان و برنامه های ارتقاء نمایندگان صحبت نمود و نیز مدیر توسعه راهبری بازار، تدوین برنامه بازاریابی را یکی از اولویتهای شرکتهای بیمه عنوان کرد و وضعیت سوددهی رشته های مختلف در بازار فعلی را بررسی نمود.
در ادامه مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی به تبیین وضعیت شرکت پرداخت؛ ایشان ترکیب پرتفوی کنونی را متوازن و مطلوب عنوان کرد و خواستار افزایش کمیت پرتفوی با کیفیت فعلی شد . وی همچنین رشد سود سرمایه گذاری در شرکت را نقطه مثبت دیگر عملکرد بیمه رازی دانست و جهت کمک به بخش سرمایه گذاری، شعب را به فروش های نقدی تشویق نمود. او همچنین افزود:” خوشبختانه فرایند ابتدایی افزایش سرمایه شرکت آغاز شده است و به زودی شاهد افزایش سرمایه شرکت بیمه رازی خواهیم بود.” در پایان این جلسه تعدادی از مدیران استانها به صورت ویدئو کنفرانس مطالب و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: