کد خبر: ۸۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
سامسونگ احتمالا در سال ۲۰۲۰ میلادی دومین نسل از گوشی انعطاف‌پذیر خود را تولید و به مشتریان عرضه می‌کند.اگر شما قصد خرید این گوشی را دارید، ولی از لحاظ مالی توانایی آن را ندارید باید تا سال آینده میلادی صبر کرده و منتظر مدل جدید تلفن همراه انعطاف‌پذیر سامسونگ باشید. زیرا بدون شک پس از معرفی Galaxy Fold 2 قیمت نسل اول این گوشی پایین‌تر می‌آید.

گوشی Galaxy Fold 2 با قیمت پایین تر به بازار می آید

غول فناوری کره جنوبی احتمالا در سال ۲۰۲۰ میلادی دومین نسل از گوشی‌های هوشمند Galaxy Fold خود را تولید می‌کند. انتشار چنین خبری در مورد تلفن همراه انعطاف‌پذیر سامسونگ در زمانی که هنوز مدت زیادی از عرضه نسل اول این گوشی‌ها نمی‌گذرد می‌تواند نشان‌دهنده تصمیم جدی سامسونگ برای کسب سهم ویژه‌ای از بازار گوشی‌های انعطاف‌پدبر در جهان باشد.


بیشتر بخوانید: از گوشی‌ گلکسی فولد خود بیشتر مراقبت کنید!


در حال حاضر دیگر فعالیت و تمرکز سامسونگ بر روی گوشی هوشمند Galaxy Fold 2 دیگر راز نیست. سامسونگ با سرمایه‌گذاری گسترده روی نسل بعدی گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود قصد معرفی این شرکت به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تولید کننده این نوع از تلفن‌های همراه را در جهان دارد. هم‌اکنون تنها رقیب گوشی Galaxy Fold سامسونگ، تلفن همراه انعطاف‌پذیر هوآوی است.

متاسفانه پس از عرضه اولین گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، این شرکت کره‌ای تلفن همراه Galaxy Fold را به نمایندگان فروش خود در سراسر جهان تحویل نداد و این گوشی تنها در کره جنوبی به مشتریان عرضه شد. البته نماینده رسمی سامسونگ در آمریکا اعلام کرده است گوشی Galaxy Fold از فردا به در دسترس خریداران آمریکایی قرار می‌گیرد.

منابع غیررسمی به نقل از مدیران سامسونگ اعلام کردند نسل دوم گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ در سراسر جهان به طور هم‌زمان عرضه خواهد شد. هم‌اکنون شهروندان کره جنوبی می‌توانند گوشی Galaxy Fold را با قیمت ۱ هزار و ۹۸۰ دلار خریداری کنند. اگر شما قصد خرید این گوشی را دارید، ولی از لحاظ مالی توانایی آن را ندارید باید تا سال آینده میلادی صبر کرده و منتظر مدل جدید تلفن همراه انعطاف‌پذیر سامسونگ باشید. زیرا بدون شک پس از معرفی Galaxy Fold 2 قیمت نسل اول این گوشی پایین‌تر می‌آید.

سامسونگ در گوشی Galaxy Fold از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت، باتری ۴ هزار و ۳۸۰ میلی‌آمپر و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ میلی‌آمپر استفاده کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار