کد خبر: ۸۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
سومین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر اخلال در نظام اقتصادی کشور فردا به ریاست قاضی موحد برگزار می‌شود.

سومین جلسه دادگاه پرونده علی دیواندری فردا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جلسه رسیدگی به پرونده اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت نسبت به وجوه بانک‌های ملت و پارسیان فردا صبح در شعبه اول دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی موحد برگزار می‌شود.

متهمان این پرونده به اتهام خرید و فروش کشتی، پرداخت وجوه به مهدی فلاحتیان، واگذاری نفت خام به رحمت الله باختری، تحصیل مال نامشروع و موضوع سفر‌های محرمانه در کنار قاچاق حرفه‌ای ارز به ترکیه تحت تعقیب هستند.


بیشتر بخوانید: ردپای بابک زنجانی در پرونده ۸۹ میلیون دلاری دیواندری


علی دیواندری، مجید سعادتی، بهروز مختاری، رحمت الله باختری، مهدی فلاحتیان، اسماعیل احدی، سمانه حضرتی آشتیانی، وحید نمازی و حسین ابوالحسنی متهمان این پرونده هستند و از سویی دیگر رحمت اله باختری، سمانه حضرتی آشتیانی و مجید سعادتی به عنوان سه متهم این پرونده متواری هستند و به خارج از کشور فرار کرده‌‌اند و هنوز خبری از آنها نیست.

در جلسات قبلی این پرونده کیفر خواست متهمان قرائت شد و متهم مهدی فلاحتیان به دفاع از خود پرداخت.

انتهای پیام/

جزئیات پرونده اتهامات علی دیواندری و متهمان بانکی

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضائیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار