کد خبر: ۸۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
برخلاف بقیه‌ی حوزه‌های کسب و کار، سرعت رشد کسب و کارهای اینترنتی هر روز در ایران بیشتر می‌شود. طوری  که هر کدام از ما حداقل دوست یا فامیلی داریم که از طریق اینترنت کسب درآمد می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید از طریق فضای وب کسب درآمد کنید، دو راه کلی پیش روی شماست:
  •  کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید
  •  برای دیگران در حوزه وب کار کنید

هر دو مسیر درآمدزا هستند، خیلی‌ها روی کسب و کار خودشان کار می کنند و از طریق راه‌اندازی کسب و کار آنلاین یا ایجاد سایت برای کسب و کار سنتی خودشان، درآمدزایی می‌کنند. اما دسته‌ی دیگری هم مهارت‌های کار در شرکت‌های حوزه آی‌تی و استارتاپ‌ها را یاد می‌گیرند و با کمک این مهارت‌ها برای دیگران کسب و کار راه‌اندازی می‌کنند یا در استارتاپ‌ها و سایت‌ها کار می‌کنند.

قدم اول: یادگیری مهارت‌های کسب و کار اینترنتی

چه بخواهید کارآفرین باشید و چه بخواهید به عنوان یک کارمند موفق در یک شرکت استارتاپی کار کنید، باید مهارت‌های حوزه وب را بلد باشید. مهارت‌هایی مثل راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی یا مهارت طراحی سایت.

مجموعه‌ی همیارآکادمی این مهارت‌ها را به شکل حرفه‌ای آموزش می‌دهد، به شکلی که شما بتوانید با این مهارت‌ها مستقیم وارد بازار کار شوید. حالا چرا همیارآکادمی؟ به جز نام معتبر  همیارآکادمی ( همیاروردپرس) که به عنوان یکی از سایت‌های مرجع راه‌اندازی سایت در ایران و بین افرادی که سایت دارند مطرح است، تعداد بالای دانشجویان موفق این سایت هم دلیل دیگری برای انتخاب همیارآکادمی است. شعار همیارآکادمی این است که آموزش‌هایش برای رفع نیاز کسب و کارهای آنلاین است. یعنی مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که مستقیما برای بازار کار مورد نیاز است.

اگر تا به حال سایتی نداشته‌اید یا اصلا با حوزه وب آشنا نیستید، بهترین راه ورود به دنیای کسب و کار آنلاین، شروع با آموزش کامل وردپرس است، شما با وردپرس می‌توانید یک سایت عالی برای خودتان راه‌اندازی کنید و بعد کسب و کارتان را گسترش دهید. ولی اگر با وردپرس آشنا هستید، بهتر است یکی از دو مسیر زیر را انتخاب کنید.

راه‌اندازی کسب و کار آنلاین با وبمستران هوشمند

پرمخاطب‌ترین دوره آموزش کسب و کار آنلاین، دوره وبمستران هوشمند است که چند سالی است در مجموعه همیار آکادمی برگزار می‌شود. در این دوره شما از صفر تا صد راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی را یاد می‌گیرید. از مهارت راه‌اندازی سایت گرفته تا سئو و آموزش دیجیتال مارکتینگ. همه‌ی مهارت‌های راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در دوره آموزش کسب و کار اینترنتی آموزش داده می‌شود.

تا امروز بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در این دوره شرکت کرده‌اند و همین دانشجویان صدها سایت و کسب و کار فعال را در طول همین دوره راه‌اندازی کرده‌اند. آمار بالای دانشجویان موفق این دوره، اصلی‌ترین دلیل ارزشمند بودن شرکت در دوره وبمستران هوشمند است. چه شما بخواهید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید، چه بخواهید مهارت راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی را یاد بگیرید و برای دیگران کسب و کار راه‌اندازی کنید، این دوره برای شما عالی است.

کسب درآمد با طراحی قالب و سایت

مهارت دیگری که می‌توان از آن کسب درآمد کرد، طراحی قالب و سایت اختصاصی است. برای طراحی قالب، شما باید بتوانید طرح خود را در فتوشاپ پیاده‌سازی کنید تا آن را به مشتری نشان دهید و بعد این طرح را کدنویسی کرده خروجی نهایی را به صورت قالب برای سایت مشتری آماده کنید. دوره آموزش طر احی سایت که طراحی سایت فروشگاهی را هم آموزش می‌دهد، دقیقا همین فرآیند را دنبال می‌کند. صدها نفر از طریق همین آموزش وارد بازار کار شده‌اند. این دوره یکی از با کیفیت‌ترین دوره‌های طراحی سایت در وب فارسی است.

اگر به دنیای برنامه‌نویسی و طراحی سایت علاقه‌مندید بهتر است آموزش طراحی سایت را ببینید و اگر به حوزه‌ی کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید، دوره‌ی وبمستران هوشمند برای شما ایده‌ال است.

2121

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار