کد خبر: ۸۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
شرکت پارامونت پیکچرز سرانجام اولین تریلر رسمی انیمیشن "باب اسفنجی" را منتشر کرد که در این تریلر شاهد حضور کیانو ریوز نیز هستیم

شرکت پارامونت پیکچرز سرانجام اولین تریلر رسمی انیمیشن "باب اسفنجی" را منتشر کرد که در این تریلر شاهد حضور کیانو ریوز نیز هستیم

افزوده شدن سیج به اسفنج شگفت انگیز

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی انیمیشن "باب اسفنجی" منتشر شده است.

شرکت پارامونت پیکچرز به‌تازگی اولین تریلر رسمی این انیمیشن سینمایی را که پیش از این قرار بود با نام The SpongeBob Movie: It's a Wonderful Sponge (فیلم باب اسفنجی: اسفنج شگفت‌انگیز) منتشر شود، منتشر کرده که در این تریلر به دوران کودکی باب اسفنجی و آشنایی او با گری سفر می‌کنیم و در ادامه متوجه می‌شویم که گری گم شده و حال او با پاتریک یک ماجراجویی برای یافتن گری را آغاز می‌کند که در طول آن با شخصیت کیانو ریوز نیز مواجه می‌شوند که شخصیت او سیج نام دارد. در ادامه محیط‌های مختلف این قسمت از جمله شهر آتلاتنیک را شاهد هستیم .

بازیگرانی که در قسمت سوم انیمیشن The SpongeBob Movie حضور و صداپیشگی‌ می کنند

به گزارش زومیت، تام کنی، بیل فیجرباک، کلنسی براون، راجر بومپاس، مستر لارنس، کارولین لارنس، جیل تالی، کیانو ریوز، آوکافینا و رجی واتس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت سوم انیمیشن The SpongeBob Movie حضور و صداپیشگی‌ شخصیت‌های آن را بر عهده دارند.

علاوه‌بر تریلر، پارامونت دو پوستر جدید از انیمیشن "باب اسفنجی" را نیز منتشر کرده که در یک پوستر شاهد حضور باب‌اسفنجی و پاتریک هستیم و در پوستر دیگر آگهی یافتن گری دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر باب اسفنجی The SpongeBob Movie
پوستر باب اسفنجی The SpongeBob Movie

انیمیشن "باب اسفنجی" برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. تام هیل، نویسنده قسمت اول، کارگردانی این انیمیشن و جاناتان ایبل و گلن برگر، نویسنده انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) به‌همراه مایکل کوام، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید انیمیشن The SpongeBob Movie را بر عهده دارند. 


بیشتر بدانید : باب اسفنجی جدید را ببینید و 90 دقیقه پرهیجان را تجربه کنید!

بیشتر بدانید : خالق «باب اسفنجی» درگذشت

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.ir


برچسب ها: انیمیشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار