کد خبر: ۸۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
جدیدترین تیزر گوشی آنر V30 نشان می‌دهد که این گوشی دارای حفره روی نمایشگر است.
صراط:

آنر یکی از برند‌هایی بود که تحت حمایت هوآوی قرار داشت و این روز‌ها با تولید گوشی‌های پرچمدار خود آماده است تا به رقابت در دنیای تولید گوشی‌های هوشمند بپردازد. این شرکت چینی خود را آماده می‌کند تا جدیدترین گوشی پرچمدار خود، V30 را در تاریخ ۲۶ نوامبر در چین معرفی کند. روز گذشته تیزر‌های کوتاه از این گوشی پخش شد و اولین نمونه تصویر گرفته شده با استفاده از دوربین آن در فضای مجازی پخش شد، اما به تازگی، پخش تیزر جدید این گوشی باعث شده است تا برخی از اسرار آنر V30 مانند پنل جلویی آن فاش شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران هوآنگ جینگیو، یکی از بازیگران مشهور کشور چین ستاره این کلیپ بسیار کوتاه است که در این ویدئو مشغول به انجام کار‌های روزمره خود با گوشی جدید خود، آنر V30 است. در ثانیه هفتم این تیزر خود گوشی V30 در دستان این بازیگر دیده می‌شود که دارای لبه‌های بسیار باریک روی نمایشگر خود است و روی نمایشگر یک حفره بیضی شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی دوگانه آن است. دیگر نکته‌ای که در این تیزر دیده می‌شود، توانایی‌های ارتباطی 5G این گوشی است.

بر اساس اطلاعاتی که تا به حال از آنر V30 افشا شده است، این گوشی در پنل پشتی خود دارای دوربین سه‌گانه‌ای خواهد بود که لنز اصلی آن ۶۰ مگاپیکسل قدرت دارد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جدید شرکت آنر با پردازنده جدید ساخت شرکت هوآوی، Kirin 990 تولید شود و از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی کند.

برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره گوشی پرچمدار آینده آنر، V30 باید منتظر بمانیم تا زمان معرفی این گوشی فرا برسد و مشخصات کامل آن از جمله ظاهر و ویژگی سخت‌افزاری آن را بفهمیم. در ادامه می‌توانید تیزر پخش شده برای آنر V30 را مشاهده کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار